ساخت فیلم درباره شکارچی تانک به تعویق افتاد/ بررسی چند فیلمنامه برای کارگردانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
علی غفاری در گفتگو با صبا:

ساخت فیلم درباره شکارچی تانک به تعویق افتاد/ بررسی چند فیلمنامه برای کارگردانی

علی غفاری که قصد داشت فیلمی سینمایی درباره یک رزمنده بسازد به دلیل تغییر مدیریت در روایت فتح فعلا پروژه اش به تویق افتاده است.

علی غفاری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمای صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون مشغول مطالعه فیلمنامه‌های مختلف است تا با انتخاب یکی از آنها، ساخت فیلمی را آغاز کنم. البته اینکه آن اثر سینمایی است یا تلویزیونی هنوز مشخص نیست چون به شخصه برایم کیفیت متن اهمیت دارد نه اینکه قرار است آن فیلم یا سریال از چه رسانه‌ای پخش شود.

کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» افزود: درباره ژانری که دوست دارم در آن کار کنم نیز باید بگویم به شخصه به تاریخ معاصر علاقه فراوان دارم برای همین ترجیح می‌دهم کاری که تولید می‌کنم بیشتر در آن مقطع باشد. در این رابطه متن‌های خوبی هم در دست دارم که بعد از ماه رمضان تکلیف ساخت آنها مشخص خواهد شد.

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره کار در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها هم چنین توضیح داد: بی‌علاقه نیستم که در این زمینه کاری انجام دهم، اما این امر منوط به مهیا شدن شرایط است، چون در آنجا نیز شرایطی خاص حاکم است تا بتوان کار مورد نظر را روانه بازار کرد.

غفاری درباره سریال نوروزی «خداداد» هم گفت: این مجموعه که من کارگردانی آن را برعهده داشتم با اصرار مسئولان سیما و تنها در دو ماه ساخته شد ولی با وجود زمان کمی که در اختیارمان بود از نتیجه کار راضی هستم البته به دلیل همزمانی پخش این سریال با کار شبکه سه معمولا تولیدات شبکه دو مظلوم واقع می‌شوند.

وی در انتهای این گفتگو اعلام کرد: تصمیم داشتم فیلمی دفاع مقدسی درباره محمدعلی صفا (شکارچی تانک) بسازم که با روایت فتح هم برای تولید آن به توافق رسیم اما فکر می‌کنم به دلیل جابجایی‌های مدیریتی فعلاً ساخت آن به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است