صندوق اعتباری هنر هزینه‌های درمان و پرستاری رضا رویگری را پرداخت می‌کند

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، به دنبال انتشار خبر بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک، امروز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه سید مجید پوراحمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دیدار این بازیگر پیشکسوت رفت.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار گفت: بلافاصله پس از انتشار ویدیویی از آقای رویگری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از من خواستند با حضور در آسایشگاه کهریزک دلیل بستری شدن ایشان در آسایشگاه را بررسی کنم و اقدمات لازم را برای بهبود شرایط انجام دهم.
پوراحمدی افزود: توجه به وضعیت معیشتی و سلامت اصحاب فرهنگ و هنر از وظایف صندوق اعتباری هنر است و تمام تلاش ما این است که به طرق مختلف از جامعه فرهنگ و هنر کشور حمایت کنیم.
وی اظهار کرد: پس از بررسی های به‌عمل آمده از همسر هنرمند و مسئولان آسایشگاه کهریزک مشخص شد که دلیل اصلی بستری شدن ایشان مشکل مسکن نبوده است و آقای رویگری به‌ دلیل شرایط ویژه جسمانی پس از ترخیص از بیمارستان باید تحت مراقبت های ویژه قرار می گرفتند که این امکان در منزل مهیا نبود و پزشکان معالج و همسر ایشان آسایشگاه کهریزک را به دلیل امکانات ویژه و کادر پرستاری مجرب برای گذراندن دوران نقاهت وی پیشنهاد کرده‌اند. از آنجایی که آقای رویگری در جریان اقدامات ضروری برای سلامت ایشان در آسایشگاه کهریزک نبودند، اقدام به انتشار آن ویدیو کردند.
پوراحمدی درباره تلاش برای حل مشکلات این بازیگر گفت: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کنیم تا مشکلات آقای رویگری طی روزهای آتی مرتفع شود.
وی ادامه داد: طی چندسال اخیر تلاش کردیم در کنار آقای رویگری باشیم و در حد مقدورات صندوق از او با اعطای تسهیلات بلاعوض، انجام بیمه درمان تکمیلی و پرداخت هزینه های درمان و بسته های معیشتی حمایت کنیم.
پوراحمدی ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رضا رویگری، تاکید کرد: برای پرداخت هزینه‌های درمانی و پرستاری از این هنرمند چه در منزل و یا خارج از منزل آمادگی کامل داریم.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان بیان کرد: با تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش خواهیم کرد تا هرگونه اقدام برای بهبود شرایط آقای رویگری انجام شود و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.
همچنین مدیرعامل صندوق اعتباری هنر طی دیدار با مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک در جریان وضعیت درمان و نگهداری این هنرمند قرار گرفت و با تاکید بر آمادگی همه جانبه مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر برای بهبود شرایط درمانی و معیشتی این هنرمند پیشکسوت، ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر شاهد حضور رضا رویگری در در صحنه هاي تئاتر، سينما و تلويزيون باشيم.
انتهای پیام/