تمدید مهلت ارسال چکیده به دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر تا پایان اردیبهشت

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر تا پایان اردیبهشت ماه 1401 تمدید شد.

براساس اعلام دبیرخانه، شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر، بدون هزینه ثبت نام است و چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس نیز در پایگاه‌های علمی معتبر نظیر ISC و SID نمایه‌ می‌شود.
محور اصلی این کنفرانس که به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر اعم از فرصت‌ها و چالش‌های نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاست‌گذاری نشر، مخاطب‌شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه‌ای در نشر، فناوری‌های نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، کتاب‌داری، علم اطلاعات و دانش‌شناسی است.
بخش ویژه این کنفرانس نیز با عنوان «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» است که محورهای فرهنگ عامه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریان‌شناسی شعر معاصر، جریان‌شناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایت‌شناسی، ترجمه و ادبیات معاصر و ترویج زبان و ادب فارسی را در برمی‌گیرد.
علاقه‌مندان برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر باید چکیده مقاله خود را در 200 تا 250 کلمه تا تاریخ 31 اردیبهشت از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir  مراجعه کنند یا با شماره 02166952727 تماس بگیرند.
انتهای پیام/