بنابر تاکید پزشکان امکان نگهداری از رضا رویگری در منزل وجود نداشت/ از نزدیک پیگیر روند نگهداری هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
رییس سازمان سینمایی اعلام کرد:

بنابر تاکید پزشکان امکان نگهداری از رضا رویگری در منزل وجود نداشت/ از نزدیک پیگیر روند نگهداری هستیم

رییس سازمان سینمایی گفت که از نزدیک پیگیر مشکلات رضا رویگری که در خانه سالمندان کهریزک نگهداری می‌شود، است.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در واکنش به ویدیوی صحبت‌های رضا رویگری مبنی بر اینکه این بازیگر پیشکسوت در خانه سالمندان کهریزک رها شده است، گفت: از روز گذشته که از مشکل آقای رویگری اطلاع پیدا کردیم با خانم کریمی همسر ایشان و از طریق آنها با پزشکان معالج و دست اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم.

وی ادامه داد: به گفته همسرشان و بنابر تاکید پزشک معالج آقای رویگری، امکان نگهداری وی در منزل به دلیل پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

خزاعی اظهار کرد: چندین بار هم از سوی سازمان سینمایی و همکاران بنده در موزه سینما برای حمایت از این هنرمند عزیز اقداماتی صورت گرفته و عیادت از ایشان از اولین برنامه‌های دیداری بنده در مدت حضورم در سازمان سینمایی بوده است.

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مامور کردند تا از نزدیک و حضوری در جریان روند نگهداری و درمان و شرایط آقای رویگری قرار گیرند.

وی اضافه کرد: با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر صورت گرفته و اقداماتی که از سوی سازمان سینمایی و صداوسیما در حال انجام است، مشکلات این هنرمند به‌زودی مرتفع می‌شود.

خزاعی در پایان گفت: در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است