سیمین غانم پس از ۳ سال به صحنه می‌آید/ تور کنسرت‌های ویژه بانوان در تهران و شیراز

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، سیمین غانم خواننده پیشکسوت ایرانی اولین کنسرت‌های سال 1401 خود را در دو سانس در روزهای 23 و 29 اردیبهشت روی صحنه می‌برد.

کنسرت‌های غانم در روز‌های جمعه 23 و پنجشنبه 29 اردیبهشت در ساعت 14 در تالار وحدت تهران ویژه بانوان اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com برای تهیه بلیت اقدام کنند.

هزینه تهیه بلیت این کنسرت‌ها از 110 تا 350 هزار تومان مشخص شده است.

اعضا گروه نوازندگی سیمین غانم که در کنسرت‌های پیش‌رو او را همراهی می‌کنند، شامل آزاده شمس نوازنده ویلن،فروغ فضلی نوازنده پیانو، ارغوان منتظری نوازنده فلوت، آرمینا جعفری نوازنده درامز، سارا احمدی نوازنده دف، بهار فلسفی نوازنده آکاردئون است.

سیمین غانم پس از پیروزی انقلاب از سال 1379 کنسرت‌های خود را ویژه بانوان روی صحنه می‌برد و تاکنون بالغ بر 130 اجرا را در تهران و دیگر شهرها تجربه کرده است.

این خواننده در هر کنسرت بین 20 تا 22 قطعه از آثار خود را برای حاضران در سالن می‌خواند و همانطور که اطلاع دارید چون بانوان حوزه موسیقی اجازه تهیه و نشر آلبوم موسیقایی را ندارند، به همین ترتیب آلبوم و یا قطعه جدیدی از سیمین غانم منتشر نشده است ولی طی این سال‌ها بالغ بر ۴۰ قطعه جدید را تولید کرده است که صرفا در کنسرت‌های خود اجرا می‌کند.

آخرین کنسرت غانم در ایران به سال‌ 1398 برمی‌گردد که در این سال‌ها به دلیل محدودیت‌های کرونایی شرایط برگزاری کنسرت برای این خواننده فراهم نبود و حالا پس از حدود سه سال برای اولین در سال 1401 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و بعد از اجراهای تهران در دو سانس دیگر در تاریخ 31 اردیبهشت و یک خرداد 1401 که در شهر شیراز برنامه ریزی شده است، روی صحنه خواهد رفت.

محمد کفیلی

انتهای پیام/