اکران «دخترشیطان» بعد از محرم و صفر/ آغاز فیلمبرداری «عاشقی در هانوی» در نیمه‌دوم سال

قربان محمدپور تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «دخترشیطان» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: فیلم در حال حاضر آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند و تمام تلاش‌مان این است که تا شهریور ماه پروانه نمایش آن را دریافت کرده و برای اکران آن بعد از ایام محرم و صفر اقدام کنیم.
وی در ارتباط با آخرین وضعیت فیلم «عاشقی در هانوی» که قرار است  محصول مشترک ایران، کره جنوبی و ویتنام باشد افزود: پس از اکران «دخترشیطان» تمام تمرکزم را بر روی فیلم «عاشقی در هانوی» خواهم گذاشت و در 6 ماه دوم سال فیلم را کلید خواهم زد.
قربان پور برای ایفای نقش در فیلم «عاشقی درهانوی» که محصول مشترک ایران ویتنام  و کره جنوبی است از  لی‌یونگ‌ آئه که مردم ایران او را با نام «یانگوم» می شناسند دعوت به همکاری کرده است که نتیجه نهایی این دعوت و مذاکرات بعدا اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ «عاشقی در هانوی» داستان یک پیانیست چیره دست به نام علی است که به علت از دست دادن نامزدش به افسردگی شدیدی دچار می شود. به پیشنهاد دکترها خانواده علی تصمیم می گیرند مدتی علی را به نزد بهترین دوستش احمد در هانوی بفرستند تا بتواند ماجرای تصادف و مرگ عشقش را از یاد ببرد. علی در حالی وارد هانوی می‌شود که اتفاقات زیادی انتظارش را می کشد