«نینا و جادوی ماه‌ها» مجدد به تالار هنر بازمی‌گردد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تالار هنر، با توجه به تعطیلی تالار هنر به مناسبت شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)، نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی از روز سه‌شنبه 6 اردیبهشت ساعت 18:30 مجددا اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.

در این نمایش ماندانا عبقری، حسین مزینانی، مسعود محرابی، سامان فرشید نیا، حامد نظامی اصل، امیرحسین امانی، نرگس مروتی، رضوان عباسی، مارال عبدالحسین، یاسمن رحیمی، صدف صمدی، سعید سلطانیان، غزاله امیر سرداری ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه و طراحی ساخت عروسک: ماندانا عبقری روبط عمومی و مشاور تبلیغات: سجاد آقابابائی، آزاده شهریاری فر (تماشاگران تئاتر نارنجی)، طراح لباس: رکسانه عبقری، خواننده و موسیقی: دانیال استاد عبدالحمید، مدیر صحنه: یاسر محمدی، دستیار کارگردان: غزاله امیر سرداری، عکاس: کوثر موسوی.

در خلاصه این نمایش آمده است: «نینا دختر خانواده فقیری است که برای درمان مادر بیمارش به جنگل می‌رود تا گل موگه جمع آوری کند و در ازای آن جایزه شاهزاده را دریافت کند. اما در جنگل برفی خبری از گل‌های موگه نیست. نینا اتفاقی به کلبه دوازده ماه می‌رسد و آنها تصمیم می‌گیرند تابا عوض کردن جای فصل‌ها موگه را به نینا هدیه بدهند. نینابا گل‌های موگه به قصر می‌رود اما پروفسور قلابی قصر با گرفتن گل‌های موگه و گردنبند نینا باعث به هم ریختن اوضاع می‌شود و …»

نمایش «نینا و جادوی ماه‌ها» از 7 فروردین همه روزه به‌جز شنبه‌ها ساعت 19 در تالار هنر اجرا می شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/