ادامه اجرای «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» با تغییر ساعت و بازیگر

به گزارش صبا، بازی_نمایش «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» به کارگردانی سعید زین العابدین و نویسندگی محمدحسین ناصربخت که جزو برنامه‌هایی عیدانه تئاتر کودک و نوجوان شهرزاد است و اجراهای خود را از آن زمان آغاز کرده است به دلیل تداخل ساعت اجرای نمایش دیگری که فاطمه خدابنده لو در آن بازی می‌کند اجراهای خود را با بازیگری مریم آشوری و بازی دهندگی عروسک هدیه حاج طاهری ادامه می‌دهد.

 آهنگسازی این نمایش را عبد آتشانی، طراحی و ساخت دکور و عروسک را مژده ذکریا پور و طراحی نور را مجتبی گیویان برعهده داشته اند.

سایر عوامل این نمایش که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده است شامل ریحانه مطهری و روژین ستاری روابط عمومی و روشنک کریمی تبلیغات مجازی و رسانه است.

بازی_نمایش «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» از روز دوشنبه 5 اردیبهشت ساعت 17 در پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را از سر می‌گیرد.

نصرالله قادری، حسین فدایی حسین، ناصر آویژه، حامد زحمتکش، مهدی فرشیدی سپهر، فهیمه باروتچی، حمید ملاحسینی، سامی صالحی ثابت و آرش شریف زاده از جمله هنرمندانی هستند که به تماشای این نمایش نشسته اند.

علاقمندان می‌توانند برای استفاده تخفیف‌های ویژه از طریق شماره تماس ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و یا با مراجعه به سایت تیوال www.tiwall.com اقدام به تهیه‌ بلیت کنند.

انتهای پیام/