«بازگشت» در مرحله تدوین است/ نام سریال تغییر می‌کند

به گزارش صبا، با گذشت چند ماه از پایان تصویربرداری سریال «بازگشت» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی ، تدوین آن هنمچنان توسط مهدی حسینی‌وند ادامه دارد.
حسین نمازی کارگردان این سریال در خصوص آخرین روند مراحل فنی این سریال به خبرنگار «صبا» گفت: من در خصوص کارهایم وسواس زیادی به خرج می‌دهم، ممکن است تدوین سه قسمت انجام شود و دوباره برای بهتر شدن سراغ قسمت اول بروم. در خصوص این سریال هم می‌توانم بگویم چون این سریال یک داستان کاملا عاشقانه است، وسواس من دو چندان شده و با دقت خاص و کاربلدی حسینی‌وند تدوین همچنان در حال انجام است و صدا گذاری و آهنگسازی هم در کنار آن پیش می‌رود.
وی در خصوص تغییر نام سریال ادامه داد: این سریال صددرصد تغییر نام خواهد داد، چون موضوع سریال عاشقانه است و نام «بازگشت» چندان برای آن مناسب نیست، در حال حاضر برای این سریال به دنبال یک اسم مناسب هستم.
گفتنی است؛ این سریال  ملودرامی عاشقانه است که نویسندگی آن را حسین نمازی، براساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات در ۲۰ قسمت برعهده داشته است و بازیگرانی مثل رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسين مهری، مرتضی علی عباس
میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اكبرپور، بهرام ابراهیمی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.