«کیوسک» جایگزین «هفت» نیست

 به گزارش صبا، بعد از اتمام برنامه «هفت» و غیبت طولانی این برنامه، این روزها برنامه «کیوسک» با اجرای احسان عبدی پور و تهیه‌کنندگی محمد امین نوروزی روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

محمدامین نوروزی در خصوص شایعه‌های پیش آمده در خصوص این برنامه به «صبا» گفت: برنامه «کیوسک» یک برنامه مجله ای است که به تمامی موضوعات فرهنگی – هنری خواهد پرداخت و چون سینما جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد، بخش عمده آن به موضوع سینما اختصاص داده شده است.

 وی ادامه داد: اجرای برنامه بر عهده احسان عبدی پور است و علت این انتخاب هم این است که عبدی پور از کارگردانان خوب سینمای ایران است که تسلط کامل به ادبیات، سینما و تئاتر دارد.

نوروزی در خصوص حاشیه‌های مطرح شده در ارتباط با این برنامه در روزهای اخیر گفت: بعضی‌ها برای پوشش غرض ورزانه و زدن برچسب‌های سیاسی حاشیه‌های دروغی را در رابطه با برنامه «کیوسک» ایجاد کرده اند. بنده و تیم این برنامه در گذشته مثل اکثر ژورنالیست‌ها مطلب و یادداشت هایمان در رسانه‌های مختلف منتشر شده و طبعا این دلیل بر عضویت در تمامی این رسانه ها نمی‌باشد. اقای امیر ابیلی سردبیر برنامه هم مجله فرهنگی هنری «نزدیک» را در سال گذشته سردبیری کرده است و پیش از آن نیز سردبیر «سوره سینما» حوزه هنری بوده است و با دوره آخر برنامه «هفت» نیز همکاری داشته است، بنابراین «کیوسک» هیچگاه جهت‌گیری سیاسی نخواهد داشت و میزبان طیف‌های مختلف هنرمندان خواهد بود و حاشیه های ایجاد شده محلی از اعراب نخواهند داشت.

گفتنی است ؛ برنامه «کیوسک» یک برنامه فرهنگی -هنری برای شبکه سه سیماست که به موضوعات مختلف فرهنگی هنری از جمله سینما می‌پردازد.