«سه کام حبس» در انتظار سرمایه گذار/شروع فیلمبرداری از مهرماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۷
سامان سالور:

«سه کام حبس» در انتظار سرمایه گذار/شروع فیلمبرداری از مهرماه

فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور با قطعی شدن سرمایه‌گذار از مهر ماه وارد فاز تولید می شود.
سامان سالور کارگردان فیلم سینمایی «سه کام حبس» که پیش از این قرار بود پیش تولید آن در مردادماه آغاز شود، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم به «صبا» گفت: به شدت به دنبال این هستیم که در شرایط وحشتناک و بیمارگونه تولید سینمای ایران با یک سرمایه‌گذاری که به جز بحث فروش و اکران به سینمای هنر و ماندگاری فیلم هم توجه کند. با چندین نفر صحبت کرده‌ایم و اگر بشود شهریور پیش تولید را آغاز کرده و مهرماه فیلمبرداری فیلم را آغاز کنیم.
وی در ادامه افزود: بعد از سه سال می خواهم فیلم بسازم و اگر می خواستم هرسال اقدام به فیلم سازی کنم می توانستم. مانند کمدی های میان مایه که هر روز خبرهایش را در فضاهای مختلف مجازی و واقعی می بینیم. کاش متوجه شویم که بخشی از سینما هنر و فیلم خوب ساختن است و اگر این موارد را متصور شویم ممکن است فیلم «سه کام حبس» سامان سالور هم ساخته شود.
سالور درخصوص تهیه کننده این فیلم سینمایی توضیح داد: پروانه ساخت این فیلم در اوایل امسال با  تهیه کنندگی  ساسان سالور صادر شده است ولی با توجه به شرایط تولید، ممکن است تهیه کننده تغییر کند و با تهیه‌کننده دیگری کار را شراکت کنیم و یا منتقل کنیم و هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.
او در پایان افزود: برایم مهم این است «سه کام حبس» فیلم با شرف و جسوری از آب درآید که فیلمی با استاندارهایی که مدنظر من است و سال هاست از آن فاصله گرفتیم را بسازیم.
گفتنی است؛ فیلم «سه کام حبس»در ژانر اجتماعی ساخته خواهد شد و بسیار موضوع جذاب و جسوری دارد و اگر درست ساخته شود می تواند مخاطب را راضی کند و بارها او را غافلگیر کند.
بخش عمده لوکیشن‌ها این فیلم در تهران و بخش جنوب شرقی تهران فیلمبرداری خواهد شد و لوکیشن های دیگر در پیش تولید قطعی، اعلام خواهد شد.
سامان سالور تاکنون فیلم های «تمشک»، «سیزده۵۹»،«آمین خواهیم گفت»، «به هدف شلیک کن»،«ترانه تنهایی تهران»،«چندکلیلو خرما برای مراسم تدوین» و «ساکنین سرزمین سکوت» را کارگردانی کرده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است