بازگشت «داغ ننگ» به تماشاخانه ایرانشهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

بازگشت «داغ ننگ» به تماشاخانه ایرانشهر

نمایش «داغ ننگ» به کارگردانی فرهاد شنتیایی پس از پنج روز وقفه اجرای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر از سر می‌گیرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «داغ ننگ» نوشته ایاد اختر با ترجمه مشترک کمال عبدی و شیرین سلیمی و کارگردانی فرهاد شنتیایی، پس از پنج روز وقفه به مناسبت شب‌های قدر از روز دوشنبه مورخ ۵ اردیبهشت ماه به اجرای خود در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر ادامه می‌دهد.

در خلاصه این نمایش، اینگونه آمده است: «امیر کاپور وکیل درجه یک آمریکایی-پاکستانی در کنار همسر نقاش خود، اِمیلی، در حال ترقی در شغل‌شان هستند، اِمیلی به همراه حسین، مسلمان پاکستانی و پسر خواهر امیر که به تازگی به نیویورک آمده است از امیر می‌خواهند که وکالت امام فرید، امام جمعه نیویورک را برعهده بگیرد… و این آغازی‌ست برای شروع جریان‌های تازه در نمایش.»

در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای، بازیگرانی (به ترتیب ورود به صحنه) همچون: فرهاد شنتیایی، شیرین سلیمی، امیرعلی شیرآبادی، بهزاد کریمی، مهسا شجاعی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به مجری طرح: سهیل لاریجانی، مشاور کارگردان: امیر اخوین، دستیارکارگردان: سینا فراهانی، طراح صدا و آهنگساز: صادق نیک‌فرمان، طراح نور: دانیال اربابی، طراح صحنه: بردیا کوشش، طراح لباس: حسین هاشمی‌مقدم، مدیر صحنه: پارسا یوسف، اجرای صدا: شایان صفوی، اجرای دکور: علی‌اکبر چهاردلی، طراح پوستر و گرافیک: امیرحسین خدری، مدیر روابط عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

نمایش «داغ ننگ» که برای نخستین بار است در ایران روی صحنه می‌رود، به تهیه‌کنندگی سعید روستایی، هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است