میترا زاهدی پس از ۳۶ سال با «خرگوش» به صحنه تئاتر ایران بازمی‌گردد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹

میترا زاهدی پس از ۳۶ سال با «خرگوش» به صحنه تئاتر ایران بازمی‌گردد

نمایش «خرگوش»‌ نوشته‌ کولین سررو با کارگردانی میترا زاهدی و تهیه‌کنندگی وحید کشاورز به‌زودی و برای اولین بار در ایران روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش صبا، میترا زاهدی کارگردان و مدرس تئاتر در کشور آلمان بعد از گذشت ۳۶ سال از آخرین تجربه‌‌ حضور روی صحنه‌ تئاتر ایران، با نمایش «خرگوش یا داستان بسیار عجیب یک خانواده‌‌ نه چندان معمولی» براساس نمایشنامه‌‌ «لاپن لاپن» اثر کولین سررو، نویسنده‌‌ معاصر فرانسوی با تهیه‌کنندگی وحید کشاورز به صحنه‌‌ تئاتر ایران بازمی گردد.

نمایشنامه‌‌ «لاپن لاپن» تاکنون در ایران اجرایی نداشته است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «به زودی بهتون می‌گیم خونه خیلی کوچیک خونواده بسیار عجیب خرگوش کجاست! شاید شما هم توش جا شدید!»

میترا زاهدی پیش‌تر این اثر را در برلین با بازیگران آلمانی روی صحنه برده بود اما سال گذشته تصمیم به اجرای این نمایش با بازیگران ایرانی گرفت. تمرین و آماده‌سازی نمایش‌ «خرگوش» تولید گروه تئاتر بازگشت از پاییز ۱۴۰۰ آغاز شده است و اکنون مراحل پایانی تمرین را سپری می کند.

«رویای شب نیمه تابستان»، «ملاقات بانوی سالخورده»، «آخرین شب شهرزاد»،‌ «یادداشت‌های آقای کاف» و «وضعیت صفر» از جمله آثار زاهدی در مقام کارگردان به شمار می روند.

اطلاعات تکمیلی نمایش «خرگوش» به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است