همکاری مجدد آل پاچینو و کوپولا بعد از ۳۲ سال/ آدام درایور نقش اول «مگالوپولیس» است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
شایعه جذابی که در هالیوود شنیده می‌شود؛

همکاری مجدد آل پاچینو و کوپولا بعد از ۳۲ سال/ آدام درایور نقش اول «مگالوپولیس» است

گفته می شود آل پاچینو در فیلم جدید فرانسیس فورد کوپولا در یک نقش کوچک ظاهر می شود.

به گزارش صبا، فهرست بازیگران احتمالی فیلم «مگالوپولیس» جدیدترین ساخته فرانسیس فورد کوپولا کارگردان بزرگ سینمای جهان از طریق یک وبسایت پربازدید به بیرون درز کرده است. البته هنوز این فهرست از سوی هیچکس تایید نشده است.

براساس اعلام این وبسایت، به نظر می رسد آدام درایور نقش اصلی این فیلم را بر عهده گرفته است و رقبای احتمالی خود یعنی کریستین بیل، مت دیمون و کریس پاین را پشت سر گذاشته است.

نکته جذاب اما احتمال حضور آل پاچینو ستاره بزرگ سینمای آمریکا و دوست قدیمی فرانسیس فورد کوپولا در این فیلم است. گفته می شود آل پاچینو برای یک نقش کوچک در فیلم انتخاب شده است. پاچینو و کوپولا پیش از این تنها سه بار در سه گانه «پدرخوانده» با هم همکاری کرده بودند.

از دیگر بازیگران احتمالی این فیلم می‌توان به هلن میرن، مورگان فریمن، سوزان ساراندون، دنی دویتو و تریسی ادکینز اشاره کرد.

«مگالوپولیس» که به عنوان پروژه رویایی کوپولا شناخته می شود یکی از تنها چهار پروژه این کارگردان طی ربع قرن گذشته است. کوپولا از سال ۱۹۹۷ به این طرف با هیچ استودیوی بزرگی همکاری نکرده و تنها سه فیلم «Twixt»، «جوانی بدون جوانی» و «تترو» را ساخته است.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است