نمایش جلوه‌هایی از زندگی کُردهای ایرانی در یک نمایشگاه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

نمایش جلوه‌هایی از زندگی کُردهای ایرانی در یک نمایشگاه

نمایشگاه انفرادی نقاشی و چاپ الهام قادری به نام «شور زندگی» از 2 تا 7 اردیبهشت ماه در گالری ژینوس برپا است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه انفرادی نقاشی و چاپ الهام قادری به نام «شور زندگی» دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه در گالری ژینوس افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه که جلوه‌هایی از زندگی کُردهای ایرانی است تا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

در بیانیه این نمایشگاه نوشته است: «نمایشگاە حاضر تلاشی است برای بە تصویر کشیدن جلوەھایی از فرھنگ، ھویت و زیبایی‌ھای کمتر دیدە شدە از مردمان اصیل، خونگرم و مھربان مناطق کُردنشین با ارائه صحنه هایی از مھرورزی، شادمانی و آیین های باستانی کردستان ایران.

الھام قادری کە خود از این خطە برخواستە است با به‌کارگیری رنگ‌ھای درخشان برگرفتە از طبیعت رنگارنگ دیارش صحنەھای بی بدیلی را پدید آوردە و گسیختگی و بی ھویتی دنیای مدرن امروز را بە چالش کشاندە است.

تکنیک آثار قادری رنگ روغن روی بوم نقاشی با ترکیب عکس و تصاویری است کە پیش از این برای پدیدآوردن این مجموعە، سال‌ھا ثبت و گردآوری کردە است. این نمایشگاه نخستین تجربه انفرادی ھنرمند و حاصل دو سال تلاش بی وقفە برای پدیدآوردن ١٢ اثر غالبا در ابعاد یک متر در هفتاد سانتیمتر است.»

علاقه‌مندان برای تماشای این مجموعه می‌توانند همه روزه به جز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، روبه‌روی مترو میدان جهاد، پلاک ۲۱ طبقه اول مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است