«ایستگاه اتمسفر» پاییز اکران می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

«ایستگاه اتمسفر» پاییز اکران می شود

فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان پس از قرارداد با پخش کننده پاییز اکران خواهد شد.
علیرضا قاسم خان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» به کارگردانی مهدی جعفری که در سال ۹۵ ساخته شد، در ارتباط با زمان اکران این فیلم به «صبا» گفت: با چند نفر از پخش کننده‌ها صحبت شده است و انشاءالله این فیلم را در پاییز اکران خواهیم کرد.
وی در خصوص تاخیر در اکران این فیلم سینمایی افزود: فیلم در زمستان سال ۹۵ آماده نمایش شد و در سال ۹۶ به دلیل یک سری از کارهای فنی فیلم اکران نشد. همچنین با توجه به شرایط جامعه و اهمیت کمتر فیلم‌های جدی نسبت به فیلم های کمدی تصمیم بر اکران فیلم در سال ۹۷ شد.
قاسم خان در ادامه عنوان کرد: «ایستگاه اتمسفر» پروانه نمایش خود را بدون هیچ گونه اصلاحیه دریافت کرده است و به زودی اکران خواهد شد.
گفتنی است؛ مهدى جعفرى با نخستین ساخته سینمایى‌اش با عنوان  «ایستگاه اتمسفر» در بخش چشم انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حاضر بود.
محسن کیایی، رویا افشار، شاهرخ فروتنیان، ژاله صامتی، آناهیتا افشار، بانیپال شومن و سوگل قلاتیان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آماده است «اتمسفر هوای زمین را دارد و ما هوای همدیگر را…».

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است