روابط عمومی صداوسیما دیدار جبلی با رهبر انقلاب را تایید کرد/ انتقاد از حاشیه‌سازی‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱

روابط عمومی صداوسیما دیدار جبلی با رهبر انقلاب را تایید کرد/ انتقاد از حاشیه‌سازی‌ها

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در توییتی ضمن تکذیب گزارش منتشرشده درباره دیدار رییس این سازمان با رهبر انقلاب، اصل برگزاری این دیدار را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در توییتی دیدار اخیر پیمان جبلی رییس این سازمان را با رهبر انقلاب تایید کرد و درباره برخی حاشیه هایی که درباره مباحث مطرح شده در این دیدار در فضای مجازی مطرح شده است، توضیح داد.

او در صفحه شخصی خود نوشت: «انتشار خبری سراسر تحریف از دیدار شیرین و الهام‌بخش رییس سازمان با رهبر معظم انقلاب، قاعدتا کار کسانی است که از حمایت جدی رهبری از تحول در سازمان ناراحت‌اند و ژورنالیسم زردشان را برای مقابله با رویش سبز رسانه ملی فعال کرده‌اند.»

به نظر می‌رسد این توییت در واکنش به گزارشی منتشر شده که صبح امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و از دیدار اخیر جبلی با رهبری پرده برداشته است. بر این اساس گفته می‌شود وحید جلیلی قائم‌مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول این سازمان نیز در این دیدار حضور داشته است.

بر اساس آنچه که در گزارش یادشده آمده، مقام معظم رهبری در پاسخ به پرسش جبلی درباره عادل فردوسی‌پور و رامبد جوان، ادعاها درباره مخالفت ایشان با فردوسی‌پور را اشتباه دانسته و سفر جوان به کانادا را دلیلی برای کنار گذاشتن مجری «خندوانه» ندانسته‌اند.

در عین حال بر اساس این گزارش، رهبری دو نکته انتقادی نیز نسبت به مدیران کنونی صداوسیما مطرح کرده‌اند؛ نخست درباره «نیروهای خیلی خوبی» که «در این مدت سازمان را ترک کرده‌اند‌» و دوم «تعریف اغراق‌آمیز» در سرودهایی مانند «سلام فرمانده» که به گفته وحید جلیلی در این دیدار، قرار است بیشتر تولید شود.

حسین قرایی در توییت خود تلویحا این مباحث را نادرست و سراسر تحریف دانسته است و این فضاسازی را کار کسانی دانسته که تحول در سازمان برای آنها قابل قبول نیست.

حال باید منتظر ماند تا جزییات کامل این دیدار منتشر شود.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است