نمایش آرتیست‌بوک‌های کوروش ادیم در «آهستگی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰

نمایش آرتیست‌بوک‌های کوروش ادیم در «آهستگی»

آرتیست‌بوک‌های کوروش ادیم تا 6 اردیبهشت ماه در نمایشگاه انفرادی «آهستگی» با کیوریتوری سعید مزینانی عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه انفرادی «آهستگی» با کیوریتوری سعید مزینانی شامل آرتیست‌بوک‌های کوروش ادیم تا ۶ اریبهشت ماه در گالری پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ ادامه دارد.

کیوریتور این نمایشگاه در بیانیه‌ای نوشته است: «کورش ادیم پس از دو دهه فعالیت و تجربه‌گری در حوزه‌ عکاسی فاین‌آرت، در سال‌های پایانی دهه‌ سوم حضورش در صحنه‌ عکاسی معاصر ایران، حالا مدیوم «کتاب» را فضایی برای خلق ایده‌های دگرگون انتخاب کرده است.

او در خلق ایده‌های مصور با تمرکز بر تصاویر عکس‌محور، جستوجوگر و خلاق است. هرآن چه که او را به ذات تصویر نزدیک‌تر کند، دستمایه‌ کار هنری‌اش قرار می‌دهد.
رد پیوند او با کلمه، ادبیات و کتاب در تمام دوران کاری‌اش پیداست.

در روزگار تولید انبوه تصاویر دیجیتال که بر مدار سرعت و تکثیر می‌چرخند، ادیم، ایده‌های عکاسانه‌اش را به فراخور موضوع و تاثیرات محیطی با تامل و تجربه با تکنیک‌های مختلف و متنوع بر روی کاغذهای متفاوت چاپ و در نهایت پس از فرآیند صحافی به مجلداتی یگانه و بدیع مبدل کرده است.

کتاب‌های دست‌سازی که با تنوع تکنیکی و موضوعی، می‌خواهند در برابر نظام سریع و پُر تولید دنیای دیجیتال، حرف‌شان را به «آهستگی» به مخاطب منتقل کنند.»

همچنین همزمان با نمایشگاه «آهستگی» از کتاب «پروژه‌ ۲۱» –۹، کورش ادیم رونمایی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها با مراجعه به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است