سهم‌خواهی از میراث پدری در ساعت ۲ نیمه‌شب سه‌شنبه شانزده بهمن! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۰
علی برجی با صبا مطرح کرد؛

سهم‌خواهی از میراث پدری در ساعت ۲ نیمه‌شب سه‌شنبه شانزده بهمن!

کارگردان نمایش «سه شنبه شانزده بهمن ساعت ۲ نیمه شب» می گوید این اثر در ژانر کمدی وحشت است که اولین تجربه بازی روی صحنه تئاتر توسط هنرجویان بازیگری‌اش به شمار می‌آید.

علی برجی کارگردان نمایش «سه شنبه شانزده بهمن ساعت ۲ نیمه شب» که از ۱۸ فروردین الی ۱۵ اردیبهشت ماه در تماشاخانه آبان روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا عنوان کرد: نمایش «سه شنبه شانزده بهمن ساعت ۲ نیمه شب» نوشته سیدعلی موسویان و در واقع یک کمدی وحشت است.

او افزود: داستان روایتگر خانواده ای است که برای سهم خواهی و تقسیم ارث به خانه پدری می روند و در شب حضورشان در این خانه درگیر ماجراهایی عجیب و غریب در فضایی ماورایی می شوند.

نویسنده و کارگردان نمایش «عدالت قجری» مطرح کرد: نمایش «نمایش سه شنبه شانزده بهمن ساعت ۲ نیمه شب» قبل از کرونا تمرین شده بود که متاسفانه با همه گیری کرونا و بیماری من که منجر به بستری شدنم در بیمارستان شد، کار تا مدتی به تعویق افتاد.

کارگردان نمایش «زن کشی» خاطرنشان کرد: با بهتر شدن شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا برای حدود یک ماه و نیم مجددا تمرین هایمان را آغاز کردیم و از هجدهم فروردین ماه سال جاری نمایش روی صحنه رفت.

علی برجی در پایان گفت: بازیگران نمایش در واقع هنرجویان کارگاه های بازیگری خود من هستند که حدود ۹۰ درصد آنها اولین تجربه بازیشان روی صحنه است و قطعا نمایش «سه شنبه شانزده بهمن ساعت ۲ نیمه شب» به عنوان اولین و به یادماندنی ترین تجربه بازیگری‌شان خواهد بود.

عکس‌ها از محمد رستمی است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است