داود نامور تهیه‌کننده نمایش «پروین» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۰

داود نامور تهیه‌کننده نمایش «پروین» شد

داود نامور، تهیه‌کننده نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی که از اواخر اردیبهشت در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت، تهیه‌کننده خود را شناخت.

داود نامور، تهیه‌کننده و کارگردان تئاتر و همچنین موسس و مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو، تهیه‌کنندگی درام تاریخی و چهره‌نگارانه (پرتره) «پروین»، برشی از زندگی پروین اعتصامی، شاعر شناخته‌شده معاصر را بر عهده گرفت.

نامور که از جمله فعالیت‌های اجرایی‌اش می‌توان به مدیریت عمارت نوفل‌لوشاتو از سال ۱۳۹۵ تاکنون و مدیریت آکادمی هنرهای اجرایی «افرا» از سال ۱۳۹۷ تاکنون اشاره کرد، دبیر جشنواره مستقل تئاتر «افرا» با عنوان «جایزه بزرگ استاد ناظرزاده‌کرمانی» نیز هست، جشنواره‌ای که فراخوان آن، پس از دو دوره برگزاری در سال‌های  ۱۳۹۷ و ۱۴۰۰، برای برگزاری در سال ۱۴۰۱ به تازگی منتشر شده است.

در کارنامه کاری نامور کسب عنوان «مدیر برتر تماشاخانه‌های خصوصی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» در سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و همچنین تهیه‌کنندگی بیش از ۱۰ اثر نمایشی و مشارکت در تولید بیش از ۷ اثر دیده می‌شود.

نمایشنامه «پروین» به قلم حسین کیانی ۲۶ دی‌ ۱۴۰۰ در تالار مشاهیر مجموعه‌ تئاتر شهر رونمایی و توسط انتشارات نمایش روانه بازار کتاب شد.

اسامی بازیگران و دیگر عوامل «پروین» به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است