حوزه هنری برای پاسداشت فرهنگ انقلاب تأسیس شد/ مسئولیت سنگینی برای جهاد تبیین داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۹
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:

حوزه هنری برای پاسداشت فرهنگ انقلاب تأسیس شد/ مسئولیت سنگینی برای جهاد تبیین داریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه هفته هنر انقلاب گفت که ما در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی داریم.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه هفته هنر انقلاب که عصر ۲۶ فروردین ماه در حوزه هنری برگزار شد، گفت: امشب در ماه رمضان در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) گردهم آمده ایم تا مراسم مهم و ارزشمند هفته هنر انقلاب را برگزار کنیم. یاد شهید سیدمرتضی آوینی را گرامی می‌دارم که این هفته به نام اوست و خدا را شاکریم که بعد از گذشت سی سال از شهادت این مرد بزرگ عرصه فرهنگ‌و هنر انقلاب به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: ما از روزهای اول انقلاب که حوزه هنری برای پاسداشت فرهنگ انقلاب تأسیس شد تا امروز که به کارنامه اش می نگریم آکنده از زنان و مردانی است که تلاش کردند امروز نظام اسلامی ما دارای میراث ارزشمندی باشد. اگر جایی نقدی نسبت به گذشته می شود و اعتراضاتی هست این تلاش های بزرگانی را نفی نمی کند که در ۴۳ سال گذشته در عرصه‌های مختلف تلاش کرده اند آثار ارزشمندی به یادگار بگذارند.

محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: نقدها به دلیل فاصله با عظمت این رخداد بزرگ است. همه روزها و شب های گذشته بر انقلاب پر از وقایع و نکاتی است که جا دارد همه عرصه های هنری آن را روایت کند. اگر امروز با مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره جهاد روایت و تبیین رو به رو هستیم به دلیل فاصله مان با نقطه مطلوب است. ما به تنهایی نیستیم که دستاوردها را روایت می‌کنیم بلکه جریانی قوی متکی به دلار و پوشش رسانه‌ای قوی برای تحریف دستاوردهای انقلاب پای کار آمده و حکایت امروز نیست بلکه امروز ابزارش پیچیده تر شده و مخاطبانی گسترده تر دارد.

وی در پایان بیان کرد: ما در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی داریم و هفته هنر انقلاب کار را برای جوان پرانگیزه ما ساده تر می کند و قله ها را نشان می دهد تا طی مسیر ساده‌تر شود. از همه دست اندکاران برای برگزاری این رویداد سالانه و مهم تشکر می‌کنم. و به روح همه هنرمندان بزرگ انقلاب اسلامی که امروز در آسمان و بزم ملکوتیان ناظر ما هستند صلوات می‌فرستم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است