استقرار نمایشگاه دائمی عرضه محصولات کودک و نوجوان در کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
مدیرعامل کانون خبر داد:

استقرار نمایشگاه دائمی عرضه محصولات کودک و نوجوان در کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کودک و نوجوان همزمان با برگزاری نمایشگاه اسباب بازی خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر چهارشنبه ۲۴ فروردین و در چهارمین روز نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون، بار دیگر از این رویداد بازدید کرد و از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در فضای نمایشگاهی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون خبر داد.

به گفته مدیرعامل کانون، فعالیت دائمی این نمایشگاه در تمام حوزه‌ها و محصولات مرتبط با کودکان و نوجوانان اعم از کتاب، نوشت افزار، اسباب بازی و سرگرمی، فیلم، وسایل جانبی کودک و … خواهد بود.

مهدی علی‌اکبرزاده همچنین تاکید کرد که در این نمایشگاه دائمی محصولات مختلف مطابق با نیازهای کودکان و خانواده با تنوع و قیمت مناسب عرضه می‌شود. ارائه محصولات با کیفیت ایرانی از ویژگی‌های این نمایشگاه خواهد بود تا هم از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود هم فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی ترویج شود.

مدیرعامل کانون همچنین پس از بازدید مجدد از غرفه‌های نمایشگاه اسباب‌بازی، با حضور در ستاد خبری نمایشگاه، در جریان فعالیت‌های این بخش قرار گرفت و نکات مدنظر خود را درباره پوشش اخبار این رویداد مطرح کرد.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون این روزها با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌هایشان همراه است که برای خرید محصولات تولید ملی به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون مراجعه می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند در این نمایشگاه علاوه بر خرید حضوری، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی کانون اقدام به خرید مجازی محصولات کنند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است