تیزر انیمیشن کوتاه «نغمه برگ‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۳

تیزر انیمیشن کوتاه «نغمه برگ‌ها»

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

 

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، «نغمه برگ‌ها (The Song of Flying Leaves)» تازه‌ترین انیمیشن تولید مشترک استودیو هورخش، با استودیو ارمنستانی «هوشکی فیلم» است که تولید آن به تازگی به پایان رسیده است.

آرمینه آندا، کارگردان و تهیه‌کننده ارمنی و مؤسس هوشکی فیلم، کارگردان و تهیه‌کننده «نغمه برگ‌ها» ست. اشکان رهگذر و آرمان رهگذر هم تهیه‌کنندگان مشترک این پروژه هستند.

این انیمیشن کوتاه ۱۲ دقیقه‌ای که با تکنیک دو بعدی ساخته شده، درباره دختری ۱۲ ساله به نام سوناست که در جنگل زندگی می‌کند و در میان برگ‌ها می‌خوابد. او در جنگل با پیرمردی آشنا می‌شود که به او پیشنهاد می‌دهد تا یک دانش مخفی را یاد بگیرد. آندا این این انیمیشن را به پدرش تقدیم کرده است.

عوامل «نغمه برگ‌ها» عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده:‌ آرمینه آندا، تهیه‌کنندگان مشترک: اشکان رهگذر و آرمان رهگذر، فیلمنامه: آرمینه آندا و رومن بالایان، موسیقی: میکائیل وسکانیان، سرپرست انیمیشن: مریم بنیادی، گرافیک: آنا هاکوپیان، تدوین: کارن باغینیان، روابط بین‌الملل: طاها مقدم پور و محمدرضا صالحی نیا، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی.

انتهای پیام/

برچسب ها:

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

نظرات

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است