مدیران کل هنرهای تجسمی و موسیقی مشخص شده‌اند/ کارها طبق روال در حال انجام است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
معاون هنری ارشاد در گفتگو با صبا:

مدیران کل هنرهای تجسمی و موسیقی مشخص شده‌اند/ کارها طبق روال در حال انجام است

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که مدیران اداره کل هنرهای تجسمی و دفتر موسیقی وزارت ارشاد تا هفته آینده معرفی می شوند.

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار تجسمی صبا درباره زمان معرفی مدیر کل هنرهای تجسمی و مدیر دفتر موسیقی معاونت هنری گفت: مدیران این بخش ها مشخص شده‌اند و به امید خدا تا هفته آینده توسط اداره کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می شوند.

او در ادامه درباره وضعیت اداره کل هنرهای تجسمی در چند ماه مرخصی مدیرکل خود توضیح داد: آقای هادی مظفری در این مدت مدیریت اداره کل هنرهای تجسمی را برعهده داشتند که مدتی به مرخصی رفتند اما کارهای اداری ما همچنان با ایشان انجام می شود. آقای مظفری استعفا نکردند یا من جایی اعلام نکردم که ایشان جابه‌جا شده اند درنتیجه همچنان سر کار خود بودند.

معاون هنری وزارت ارشاد در واکنش به اینکه اداره کل هنرهای تجسمی در چند ماه اخیر وضعیت بلاتکلیفی داشته است، اظهار کرد: ما تغییراتی در زیرمجموعه اداره کل هنرهای تجسمی به وجود آوردیم که به تبع آن حرف و حدیث هایی ایجاد شده است و برخی دوستان شیطنت‌هایی می‌کنند.

سالاری در پایان خاطرنشان کرد: یک اداره کل بدون مدیر نمی‌ماند و حتی در غیاب او کارها از راه دور یا از طریق معاونان اداره پیگیری می‌شود در نتیجه نیازی ندیدیم که برای این سمت ها سرپرست انتخاب کنیم.

ندا زنگینه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است