آغاز اجرای نمایش «فریاد خاموش» با یاد علی سلیمانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۷

آغاز اجرای نمایش «فریاد خاموش» با یاد علی سلیمانی

اجرای تئاتر «فریاد خاموش» به کارگردانی محمدهادی عطایی، روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه با یادی از علی سلیمانی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی‌فر و کارگردانی محمدهادی عطایی روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه در حالی اجرای خود را در تالار سایه تئاتر شهر آغاز کرد که گروه اجرایی این اثر نمایشی اولین اجرای خود را به علی سلیمانی بازیگر فقید تئاتر کشورمان تقدیم کرد.

محمدهادی عطایی کارگردان نمایش «فریاد خاموش»، پس از انتهای اولین اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه تئاترشهر ضمن قدردانی از تماشاگران توضیح داد: در این دو سالی که تئاتر کشورمان به دلیل شیوع بیماری کرونا در دشوارترین و غمگین‌ترین روزها قرار داشت، اهالی نمایش به دلیل همین ویروس نحس کرونا شاهد از دست دادن عزیزان و بزرگانی بودند که فقدان هرکدام از آنها برای تئاتر این سرزمین ضربه بزرگی بود که هنوز خیلی از ما در شوک از دست رفتن آنها هستیم. انسان‌های شریف و عزیزی که اگرچه اکنون جسم آنها در میان ما نیست، اما روح و انرژی شان تا آن زمان که در این دنیا نفس می‌کشیم کنار ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همین رویکرد و نگاه بود که گروه اجرایی نمایش «فریاد خاموش» را برآن داشت تا از زمان آغاز اجرای این اثر نمایشی تلاش کند تا در روزهای مختلفی که این نمایش روی صحنه است، یاد و خاطره هنرمندان بزرگواری را که طی این مدت به دنیای دیگری سفر کردند گرامی بدارد. یکی از همین عزیزانی که هنوز نمی‌توانم رفتنش را باور کنم و معتقدم همچنان در کنار من حضور دارد علی سلیمانی گرانقدر است که من هنوز او را هنرمندی زنده می‌نامم و معتقدم هیچگاه از کنار ما نمی‌رود. از این جهت مایلم اولین اجرای نمایش «فریاد خاموش» را به این هنرمند گرانقدر و عزیز تئاتر ایران تقدیم کنم و از شما بخواهم به واسطه حضور ارزشمندش در صحنه های تئاتر او را یک دقیقه تشویق کنید.

نمایش «فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی فر، کارگردانی محمدهادی عطایی و بازی پیمان محسنی، محسن سالاری، محمدهادی عطایی و سارا زکریانژاد هر روز ساعت ۱۸:۴۵ به مدت زمان ۵۵ دقیقه  و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است