حضور سعید چنگیزیان در نقش پلیس راهور/ «پیله آهنی» آماده پخش شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵

حضور سعید چنگیزیان در نقش پلیس راهور/ «پیله آهنی» آماده پخش شد

فیلم «پیله آهنی» به نویسندگی و کارگردانی آرمین ایثاریان و تهیه کنندگی سعید زمانیان با پایان فیلمبرداری آماده پخش شد.

سعید چنگیزیانبه گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی ناجی هنر، فیلم «پیله آهنی» به نویسندگی و کارگردانی آرمین ایثاریان و تهیه کنندگی سعید زمانیان با پایان فیلمبرداری آماده پخش شد.

ایثاریان که پیش از این در زمینه تولید فیلم کوتاه و مستند فعالیت داشته و جوایز جهانی متعددی از جمله جایزه الیور استون را در کانامه دارد، اولین تجربه جدی خود را در زمینه ساخت یک فیلم بلند تلویزیونی با عنوان «پیله آهنی» پشت سر گذاشته و این تله فیلم هم اکنون در مراحل پس از تولید است.

همچنین در راستای جوان گرایی «ناجی هنر» تهیه کننده این فیلم نیز از چهره های جدید انتخاب شده است. سعید زمانیان دارنده ۱۲ جایزه از جشنواره های خارجی است و این اولین تجربه او در حیطه تهیه کنندگی تله فیلم به شمار می آید.

داستان این فیلم درباره سرگرد صداقت افسر پلیس راهور است که به یک باره متوجه مفقود شدن یک ماشین در جاده می شود همین سرآغاز ماجرا است.

زمانیان تهیه کننده این تله فیلم درباره آن گفت: این اولین بار است که فیلمی درباره پلیس راهور است. در سریال ها و تولیدات خارجی بارها شاهد پلیس اتوبان و پلیس های مخصوص راه و جاده بودیم اما در ایران تا به حال به عنوان قهرمان قصه به پلیس راهور پرداخته نشده وسعید چنگیزیان ایفاگر نقش پلیس در این تله فیلم است.

این تهیه کننده همچنین اضافه کرد: تولید این تله فیلم که با تجهیزات حرفه ای صورت گرفته در مناطق مختلفی در اطراف تهران و تهران نظیر وردیج ، واریش ، امامزاده داود و… انجام شده و یکی از ویژگی های آن همین تعدد لوکیشن است.

از دیگر بازیگران آن می توان به توماج دانش بهزادی ، سوگل قلاتیان ، محمد ربانی ، سپیده دستیه ، آرمان میرزایی ، داریوش اشرفی ، معین ضرابی و…. اشاره کرد.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: سعید زمانیان، نویسنده و کارگردان: آرمین ایثاریان، مدیر فیلمبرداری: پویان آقابابایی، مدیر تولید: سمیرا قربان نژاد، منشی صحنه: عاطفه هادی، طراح گریم: احسان روناسی، صدابردار: علی ذوالفقاری، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: سحر خزایی، طراحی و ترکیب صدا: محمدمهدی جواهری‌زاد، تدوین: شیدا گرجی، جانشین تولید: علی عیدی، کارشناس انتظامی: سرگرد محمدحسن فتحعلیان، دستیار و برنامه‌ریز: داود بابایی، مجری طرح: حسن محمدی، محصول ناجی هنر.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است