رمان ۶ جلدی «گربه خیابانی به اسم باب» در راه انتشار | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲

رمان ۶ جلدی «گربه خیابانی به اسم باب» در راه انتشار

مجموعه شش جلدی رمان «گربه خیابانی به اسم باب» در انتشارات جادوی قلم منتشر می شود.

رویا پورمناف مترجم و ناشر در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا از انتشار مجموعه شش جلدی رمان «گربه خیابانی به اسم باب» به زودی خبر داد و گفت: رمان «گربه خیابانی به اسم باب» از جمله رمان های بسیار پرفروشی است که از سوی نشریه نیویورک تایمز اعلام شده و قرار است که مجموعه شش  جلدی این رمان را با همکاری مترجمان مختلف به زودی در انتشارات «جادوی قلم» منتشر کنیم.

وی افزود: این کتاب نوشته جیمز بوئن است و شامل مجموعه شش جلدی با نام های متفاوت «باب گربه خیابانی»، «دنیا به کام باب»، «باب گربه حیرانی» و … است که به زودی به چاپ خواهد رسید.

پشت جلد کتاب «گربه خیابانی به اسم باب» نوشته شده است: « وقتی جیمز بوئن گربه‌ خیابانی حنایی و مجروحی پیدا کرد که در راهروی مجموعه آپارتمانی دولتی‌اش گوشه‌ای خودش را جمع کرده بود، اصلا نمی دانست زندگی‌اش چقدر تغییر خواد کرد. جیمز در خیابان‌های لندن در فقر زندگی می‌کرد و به هیچ شکل نمی‌توانست حیوان دست آموزی داشته باشد. با این حال جیمز نتوانست از کمک به این گربه‌ بی اندازه باهوش که بلافاصله اسمش را باب گذاشت، خودداری کند. طولی نکشید که آن دو جدایی‌ناپذیر شدند، ماجراهای متنوع خنده‌دار و گاه و بیگاه خطرناک آن‌ها زندگی هر دو را به کلی تغییر داد و به تدریج زخم‌هایی را بهبود بخشید که هر دو در زندگی‌های دشوار قبلی خود برداشته بودند. «گربه‎‌ای خیابانی به اسم باب» داستان دلگرم‌کننده و تکان‌دهنده‌ای است که به دل هرکسی که آن را بخواند می‌نشیند.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است