تولید «کانا بیست» با موضوع عرفان‌های نوظهور/ دیگر فیلم کودک نمی‌سازم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
حجت‌الله سیفی در گفتگو با صبا:

تولید «کانا بیست» با موضوع عرفان‌های نوظهور/ دیگر فیلم کودک نمی‌سازم

حجت الله سیفی جدیدترین فیلم خود را با نام «کانا بیست» با موضوع عرفان های نوظهور و مساله اعتیاد می سازد.

حجت‌الله سیفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فیلم خود چنین اطلاع رسانی کرد: درصدد هستم فیلمی سینمایی با نام «کانا بیست» را به زودی جلوی دوربین ببرم. فیلمنامه این کار را خود نوشته‌ام و همانند دیگر کارهایم خود تهیه آن را برعهده خواهم داشت، البته برای دریافت پروانه ساخت این فیلم سینمایی بعد از اکران فیلم «باد سوار» اقدام خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه لوکشین‌های این فیلم سینمایی در جاده چالوس و جنگل‌های شمال خواهد بود، توضیح داد: این فیلم سینمایی به دلیل جنس داستانی که دارد بیشتر سکانس‌هایش در جنگل گرفته می شود تا وهم دلخواه قصه به درستی شکل گیرد. در ضمن برای انتخاب بازیگران و دیگر عوامل فیلم در حال مذاکره هستم که بعد از نهایی شدن، نام آنها را رسانه‌ای خواهم کرد. درباره بازیگران این فیلم همین اندازه بگویم که مطمئنا از بازیگران نام آشنایی سینما ایران استفاده خواهم کرد.

این سینما گر گفت: درباره نام فیلم باید توضیح دهم «کانا بیست» نام تجاری ماری جوانا است و این فیلم می خواهد عرفا‌ن‌های نوظهور را با بررسی اعتیادی که در آنها وجود دارد آسیب شناسی کند.

سیفی ادامه داد: در «کانا بیست» سراغ موضوعی رفتم که تا به حال کمتر در سینمای ایران به آن توجه شده است. این فیلم به موضوع مرگ و تاثیر رفتار انسان در چگونگی مرگش اشاره دارد. این فیلم سینمایی به نوعی نقدی هم به عرفان های نوظهور و شرقی که متاسفانه در برخی محافل باب شده، خواهد داشت.

وی در پایان درباره دوری از سینمای کودک هم گفت: سال ها در این حوزه کار کرده‌ام، اما دیگر فیلم کودک نخواهم ساخت مگر این‌که مسئولان از خواب غفلت بیدار شده و وضعیتی جدید برای این ژانر پیش آورند، والا تا زمانیکه فیلم‌هایی این گونه در بدترین شرایط روی پرده می‌روند من به این حوزه حتی نزدیک هم نمی‌شوم!

فیلم «باد سوار» برای گروه سنی نوجوان به تهیه کنندگی و کارگردانی حجت الله سیفی چندسالی است در انتظار اکران در سینماهاست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است