خرید ویلا در ترکیه رکورد شکست! | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۰

خرید ویلا در ترکیه رکورد شکست!

سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک روند رو به رشدی را نشان می‌دهد و یکی از انواع ملک محبوب برای سرمایه‌گذاری خرید ویلا در ترکیه است.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک روند رو به رشدی را نشان می‌دهد و یکی از انواع ملک محبوب برای سرمایه‌گذاری خرید ویلا در ترکیه است. افرادی زیادی از طریق خرید ملک در ترکیه اقدام به دریافت اقامت و شهروندی این کشور می‌کنند. در مقاله تهیه شده بر اساس اعلام رسمی املاک شهر در نظر داریم، تا تمامی عوامل علاقه مردم به خرید ویلا در ترکیه را بررسی کنیم و شهرهای محبوب برای خرید ویلا را معرفی کنیم.

در نمودار پایین آمار افزایش خرید خانه در ترکیه در چند سال اخیر را مشاهده می‌کنید.

مزایای خرید ویلا در ترکیه

ویلا با برخورداری از امکاناتی چون استخر، باغ یا باغچه، پارکینگ اختصاصی، همچنین برخورداری از دو فضای عمومی و خصوصی برای افرادی که خواهان زندگی در شرایط لوکس به همراه برخورداری از حریم خصوصی هستند، بسیار مناسب و ایده‌آل است.

 

قوانین خرید ویلا در ترکیه

اگر تمایلی به خرید ویلای فروشی در ترکیه دارید، بهتر است با تمامی قوانین این کشور در خصوص خرید ویلا آشنا باشید. در فهرست پایین لیستی از قوانین خرید ویلا در ترکیه آورده شده است:

 

هزینه خرید ویلا باید به صورت نقدی پرداخت شود.

سه مالک قبلی ویلا نباید اتباع خارجی باشند.

به مدت سه سال پس از خرید ویلا حق فروش آن را ندارید، فقط می‌توانید آن را اجاره دهید.

شما این امکان را دارید که چندین ویلا خریداری کنید.

اگر ویلای خریداری شده شما قیمت بالای ۲۵۰۰۰۰ دلار دارد، می‌توانید از این طریق شهروندی ترکیه را به دست آورید.

در صورتی که با خرید زمین قصد ساخت ویلا را دارید، دو سال فرصت دارید تا ویلای خود را تکمیل کنید.

با خرید ویلای ارزان‌قیمت می‌توانید اقامت موقت کشور ترکیه را به دست آورید.

 

شهرهای محبوب برای خرید ویلا

برخی از شهرهای ترکیه به علت برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و شرایط اقتصادی رو به رشد، برای خرید ویلا مناسب‌تر هستند. محبوب‌ترین شهر ترکیه برای سرمایه‌گذاری، استانبول است. سالانه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران خارجی اقدام به خرید ویلا در استانبول  می‌کنند. در رتبه‌های بعدی می‌توان به خرید ویلا در ازمیر و آنتالیا اشاره کرد.

 

خرید ویلا در استانبول

استانبول دارای لوکس‌ترین ویلاهای ترکیه است. شما می‌توانید با خریداری ویلاهای با قیمت بالای ۲۵۰ هزار دلار تابعیت کشور ترکیه را به دست آورید. قیمت ویلاهای استانبول از ۱۵۰ هزار دلار شروع می‌شود و تا چندین میلیون دلار نیز پیش می‎رود. قیمت ویلاهای استانبول با توجه به موقعیت مکانی، مساحت، امکانات متفاوت است.

خرید ویلا در ازمیر

ازمیر با قرار گرفتن در ساحل اگان، به عنوان مروارید اگان شناخته می‌شود و سومین شهر پرجمعیت ترکیه است. ازمیر یکی از شهرهای تاریخی ترکیه با تاریخ ۸۵۰۰ ساله است. این شهر یکی از شهرهای ثروتمند ترکیه محسوب می‌شود، همچنین یکی از قطب‌‎های اقتصادی ترکیه است. ازمیر با برخورداری از سواحل زیبا به همراه تاریخ کهن شهر و زیبایی شهر، از محبوب‌ترین شهرها برای خرید ویلا است. این شهر فرصت سرمایه‌گذاری خوبی در اختیار مالکان ویلا قرار می‌دهد، تا با اجاره ویلا سود بالایی را به دست آورند.

 

خرید ویلا در آنتالیا

آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه با طبیعت بی‌نظیر، یک شهر پر تقاضا برای خرید ویلا محسوب می‌شود. این شهر با دارا بودن طبیعت زیبا و برخورداری از امکانات تفریحی بسیار یک شهر مناسب برای گذران تعطیلات به حساب می‌آید. شما می‌توانید با خرید ویلا در آنتالیا و واگذاری آن به صورت اجاره در اختیار دیگران سود زیادی را به دست آورید.

سخن آخر

خرید ویلا در ترکیه یکی از گزینه‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری است، از این روی اگر شما نیز خواهان سرمایه‌گذاری و خرید ملک در ترکیه هستید. می‌توانید با املاک شهر در ارتباط باشید و اطلاعات جامعی از شرایط خرید ویلا در این کشور برای یک سرمایه‎‌‌گذاری عالی به دست بیاورید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است