جزییات ویژه برنامه‌های رمضانی شبکه سه مشخص شد/ بازگشت «میدون» روی آنتن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۶

جزییات ویژه برنامه‌های رمضانی شبکه سه مشخص شد/ بازگشت «میدون» روی آنتن

کنداکتور ویژه برنامه‌های شبکه سه سیما در ماه رمضان معرفی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، شبکه سوم سیما مانند سال‌های گذشته در ماه رمضان با مجموعه‌ای از تولیدات متنوع از جمله برنامه‌های تلویزیونی ویژه سحر و افطار، مناجات‌خوانی، سریال، سخنرانی مذهبی و . . . میزبان مخاطبان خواهد بود.

ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه من» با اجرای نجم الدین شریعتی از ساعت ۳ تا ۶ بامداد به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان هم با عنوان «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری هر روز از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان لحظات نزدیک به افطار مخاطبان شبکه سه است.

برنامه «ضیافت دوست» به مناجات خوانی میثم مطیعی اختصاص دارد که هر شب حوالی ساعت ۰۰:۱۵ بامداد روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

سخنرانی مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی هر روز از ساعت ۱۱ روی آنتن می‌رود.

برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز حوالی ساعت ۱۴:۴۵ به صورت زنده از حرم حضرت معصومه (س) برای مخاطبان پخش خواهد شد.

رئال‌موشن‌های یک دقیقه‌ای احکام شرعی نیز طبق روال گذشته اما با محتوای احکام مربوط به ماه رمضان در طول روز از شبکه سه پخش می‌شود.

برنامه «بدون توقف» با محتوای مباحث دینی، معرفتی، صهیونیسم‌شناسی و بررسی ابعاد روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌های شبکه سه در ماه رمضان خواهد بود که هر روز حوالی ساعت ۱۸:۱۵ روی آنتن می رود.

برنامه «حدیث زندگی» شرح احادیث ابتدای درس خارج فقه مقام معظم رهبری است که هرشب پس از اذان مغرب از شبکه سه سیما پخش می‌شود. برنامه «حدیث زندگی» به شرح احادیثی با مضامین اخلاقی و دستورالعمل هایی برای زندگی مومنانه می پردازد.

فصل دوم سریال «نجلا» که از ابتدای نوروز میزبان مخاطبان شبکه سه بوده است در ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت و هر روز از ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

«هشتگ عصرجدید» مربوط به مرحله پیش تولید و راستی آزمایی استعدادهای شرکت کننده در برنامه «عصر جدید» است که هر روز ساعت ۲۱ پخش می شود.

پخش سری جدید برنامه «میدون» سه شنبه‌ و چهارشنبه‌ هر هفته بعد از خبر ساعت ۲۲ همزمان با ماه رمضان آغاز شده است و فعالان حوزه کسب و کار و اقتصاد در این برنامه با هم به رقابت می‌پردازند.

برنامه‌های «عصرجدید» و «زوجی نو» در ماه مبارک رمضان ۲ شب در هفته پس از اخبار ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. برنامه «عصرجدید» شنبه‌ها و یکشنبه‌ها و برنامه «زوجی‌نو» پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه سه می‌رود.

برنامه زنده «فوتبال برتر» هم به روال گذشته،دوشنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن خواهد رفت و پخش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی هم طبق روال معمول در کنداکتور شبکه سه قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000