سازندگان «شادروان» لب به شکایت گشودند/ ممنوع‌التصویری بازیگر بهانه پخش نشدن تیزر تلویزیونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹

سازندگان «شادروان» لب به شکایت گشودند/ ممنوع‌التصویری بازیگر بهانه پخش نشدن تیزر تلویزیونی

تهیه کننده فیلم سینمایی «شادروان» در پست اینستاگرامی خود با اعتراض به تبعیض صدا و سیما در پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم گفت سهم ما از تیزرهای تلویزیونی رسانه به اصطلاح ملی صفر تاست.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، درپی تبلیغات نامناسب صدا و سیما و سلیقه ای برخورد کردن این سازمان درباره پخش تیزر فیلم های سینمایی روی پرده سینما عباس نادران تهیه کننده فیلم سینمایی «شادروان» در پست اینستاگرامی خود نوشت: «فیلم سینمایی «شادروان» ۶ میلیاردی شد، این البته خبر خوبه است. ولی خبر جذابتره اینکه علیرغم همه پیگیری ها و دوندگی‌ها سهم «شادروان» از تیزرهای تلویزیونی رسانه به اصطلاح ملی صفر تاست و بعید می دونم این عدد تغییر کنه! بهانه فعلاً ممنوع التصویری یکی از بازیگران «شادروان» است کسی که تو جشنواره هم خوب مزد زحماتش رو گرفت! دلیلی برای این ممنوع التصویری به ما هم نگفتن و اصولاً خب اونا اونجا هستن که سوال کنن نه اینکه جواب بدن !!

آقای جبلی ممنون از اینکه در راستای ایجاد اعتماد عمومی، جذب سرمایه های جوان کشور و کمک به تولیدات فرهنگی و سینمایی کشور کمک می کنید»

حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «شادروان» نیز در پایین این پست در کامنتی نوشت: «مدیران تلویزیون این رفتارشون رو فراموش نکنن. منظورم همه اواییه که ادعای رفاقت با ما  دارند و خیلی هاشون الان دارن همین پست و همین کامنت رو بی هیچ عکس العملی می خونن و رد میشن»

پیش از این نیز سازندگان فیلم های سینمایی «مرد بازنده»، «روز صفر» و «قدغن» نیز به سهم نابرابر تبلیغات آثارشان در صدا و سیما واکنش نشان داده بودند و خبرگزاری صبا در طی گزارشی مفصل به حواشی ایجاد شده به دلیل تبلیغات نابرابر صدا و سیما برای فیلم های سینمایی پرداخته بود.

نگار امیری

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

سهم نابرابر تبلیغات صداوسیما برای فیلم‌های اکران/ دوباره پای ماهواره را باز نکنید

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است