ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی AXS چیست؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۲

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی AXS چیست؟

بازی اکسی اینفینیتی علاوه بر سرگرمی، می‌تواند درآمدزایی خوبی برای کسانی که می‌خواهند این بازی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنند، داشته باشد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، بازی کردن در یک بستر غیرمتمرکز می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب و لذت بخش برای علاقه‌مندان به بازی باشد. در یک بستر بلاک چینی، امکان برقراری ارتباط مستقیم با دیگر بازیکنان وجود دارد و تنها مسئولین بازی، خود بازیکنان هستند. از اوایل سال ۲۰۲۱، بازی‌های بلاک چینی به ‌دلیل جذابیت و درآمدزایی فوق‌العاده‌شان بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران و گیمرها قرار گرفته‌اند. یکی از این گزینه‌ها که از نظر تعداد کاربران و سوددهی به‌خوبی درخشیده، بازی Axie Infinity است.

اکسی اینفینیتی توانسته است به پردرآمدترین بازی در این زمینه تبدیل شود. اگر آشنایی زیادی با فناوری بلاک چین ندارید، اما می‌خواهید با این بازی درآمد کسب کنید، این مقاله می‌تواند اطلاعات خوبی درباره بازی و ارز AXS  به شما بدهد.

اکسی اینفینیتی یا AXS (Axie Infinity Shard) یک توکن ERC-20 است که برروی بلاک چین اتریوم ساخته شده و دارای حداکثر عرضه ۲۷۰ میلیون سکه AXS است. درواقع، این توکن برای استفاده در پلتفرم Axie Infinity، ایجاد شده است. بازیکنان می‌توانند با بازی کردن، ارز دیجیتال به‎دست آورده و سپس توکن‎های خود را معامله کنند.

در جدول زیر، می‌توانید با برخی از مهم‌ترین اطلاعات ارز دیجیتال AXS بیشتر آشنا شوید:

 

ارز دیجیتال Axie Infinity
نماد AXS
ارزش بازار در زمان نگارش مقاله ۴ میلیارد دلار
عرضه در گردش در زمان نگارش مقاله ۶۰,۹۰۷,۵۰۰ AXS
بالاترین قیمت (ATH) ۱۶۵٫۳۷ دلار
پایین‌ترین قیمت  (ATL) ۰٫۱۲۳۴ دلار

 

در بازی اکسی اینفینیتی، بازیکنان باید موجوداتی به نام Axies را پرورش داده و با آن‌ها در جنگ‌ها پیروز شوند. اکسی‌ها توکن‌های غیرقابل تعویض بوده و با توکن اکسی که ارز بومی بازی اکسی اینفینیتی است تفاوت دارند.

بازی اکسی اینفینیتی علاوه بر سرگرمی، می‌تواند درآمدزایی خوبی برای کسانی که می‌خواهند این بازی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنند، داشته باشد. همچنین فرصتی فراهم می‌کند تا افراد تازه‌کار بتوانند با نحوه عملکرد بلاک چین و ارزهای دیجیتال، به‌خوبی آشنا شوند. کاربران برای به‌دست آوردن توکن‌های اکسی باید زمان و انرژی لازم را صرف کنند تا مراحل بازی را پیش برده و به‌عنوان جایزه، ارز دیجیتال SLP دریافت کنند. این ارز دیجیتال برای دادن پاداش به بازیکنان در محیط بازی اکسی اینفینیتی استفاده می‌شود.

 

بازی اکسی اینفینیتی

پلتفرم Axie Infinity در سال ۲۰۱۸ توسط Sky Mavis، یک شرکت توسعه‌دهنده بازی دانش بنیان ایجاد شد. تیم این بازی شامل متخصصین حوزه بلاک چین بوده که بسیاری از آنها در زمینه توسعه بازی تجارب زیادی دارند. Infinity Axie، یک بازی مبارزه‌ای مبتنی بر بلاک چین است که از بازی‌های محبوبی مانند Tamagotchi و Pokemon الهام گرفته شده است.

همان طور که ذکر شد، اکسی ها کاراکترهای اصلی بازی اکسی اینفینیتی هستند و می‌توان ویژگی‌های مختلف آن‌ها را پرورش داد. با این کار، بر ارزش اکسی افزوده شده و بازیکن می‌تواند اکسی خود را با قیمت بیشتری به فروش برساند. علاوه بر این، این بازی، قسمتی برای جفت‌گیری اکسی ها و تولد اکسی‌های جدید دارد. بازیکنان می‌توانند با انتخاب جفت مناسب، برای پرورش اکسی ‌های خود، بهترین شانس را پیدا کنند.

فضای بازی اکسی اینفینیتی به‌گونه‌ای است که مسئولیت اداره و مدیریت آن تا حد بسیار زیادی برعهده بازیکنان قرار دارد. بازیکنان می‌توانند به رشد اکوسیستم بازی کمک کنند و درعین حال، کسب درآمد داشته باشند.

در Axie Infinity، دو ارز دیجیتال مرتبط با اکوسیستم وجود دارد که با نام‌های AXS و SLP شناخته می‌شوند. در این بستر، بازی، توکن‌های NFT و ارزهای دیجیتال تعویض پذیر به‌طور موفقیت آمیز ادغام شده‌اند.

 

آینده اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

ارز اکسی اینفینیتی

این بازی، یکی از برترین بازی‌های موجود بر پلتفرم اتریوم است و به‌عنوان یک منبع درآمد بسیار مهم برای آن درنظر گرفته می‌شود. تاکنون، بیش از ۶۴۰۰ اتر توسط این بازی تولید شده است. از طرفی، این بازی به‌عنوان یک گزینه برای سرگرمی بسیار محبوب واقع شده و از طرف دیگر، فرصت‌های درآمدزایی مناسبی را برای کاربران ایجاد می‌کند.

البته، پروتکل Axie Infinity فقط در زمینه مالی عملکرد مناسبی از خود نشان نداده، بلکه برای رفع چالش‌های بلاک چین برای دسترسی به داده‌ها هم بسیار مفید بوده است. باوجود تمام فرصت‌ها و مزایایی که این بستر به ارمغان می‌آورد، بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این پلتفرم در آینده با چالش مقیاس‌پذیری مواجه می‌شود.

در حال حاضر، شبکه اتریوم در زمینه زمان و هزینه تراکنش‌ها محدودیت دارد، درنتیجه اگر تیم AXS به‌دنبال پیشرفت و گسترش پلتفرم خود است، باید بستری قوی و مقیاس پذیر داشته باشد تا از رشد بازی پشتیبانی کند. در طی این فرآیند، ممکن است رقبای زیادی بر سر راه این بازی قرار بگیرند، اما این موضوع درنهایت به‌نفع آن تمام می‌شود.

به‌طور کلی، آینده درخشانی برای  Axie Infinity پیش بینی می‌شود. درآینده‌ای نزدیک،‌ این بازی به‌عنوان یک پلتفرم منحصر به‌فرد برای علاقه‌مندان به ارز دیجیتال و گیمرها شناخته می‌شود.

 

 خرید اکسی اینفینیتی و سایر ارزهای متاورسی از سایت ارزپایا

رمز ارز axs

رکوردشکنی بازی Axie Infinity در جذب تعداد بازیکنان و میزان فروش توکن‌ها، نشان می‌دهد که این اکوسیستم دیجیتالی، اقتصادی بسیار قوی دارد. این بستر به‌عنوان یکی از اولین بازی‌های مبتنی بر NFT، انقلاب بزرگی در زمینه بازی‌های ویدئویی ایجاد کرد.

شما می‌توانید برای خرید اکسی اینفینیتی و سایر ارزهای متاورسی در داخل ایران، از صرافی آنلاین ارزپایا استفاده کنید. این صرافی از یک تیم متخصص تشکیل شده که امن‌ترین و ارزان‌ترین خدمات مربوط به مبادله رمزارزها را ارائه می‌دهند. به‌محض استفاده از این صرافی آنلاین ایرانی، به کیفیت خدمات، پشتیبانی و پاسخگویی فوری آنها پی خواهید برد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی، باید به این موارد اشاره کنیم که ارزپایا، سریع‌ترین صرافی ایرانی در واریز و برداشت وجه شناخته شده، امن‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد و کارمزد پایینی برای مبادلات درنظر گرفته است. شما می‌توانید علاوه‌بر توکن اکسی،‌ توکن‌های دیگری از جمله مانا (MANA)، ارز سند (SAND) و غیره را نیز در این صرافی خرید و فروش کنید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است