«پایتخت» آب‌دیده‌ام کرد/ با سریال «بی همگان» پس از سال‌ها به تلویزیون برمی‌گردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸
سمیرا حسن پور در گفتگو با صبا:

«پایتخت» آب‌دیده‌ام کرد/ با سریال «بی همگان» پس از سال‌ها به تلویزیون برمی‌گردم

سمیرا حسن پور با اشاره به سه سریال «سودا»، «جیران» و «بی همگان» که جزو تازه‌ترین آثاری است که بازی کرده است، از تجربه حضورش در سریال «پایتخت» گفت.

یه گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سمیرا حسن پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در حال حاضر در دو سریال «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه کنندگی مهرداد فرید و سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه که از جمله سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستند، ایفای نقش می‌کند.

سمیرا حسن پور که بازیگری را به صورت رسمی با حضور در سریال «دلنوازان» ساخته حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است، در گفتگو با خبرنگار صبا درباره سریال «سودا» که تازه‌ترین مجموعه نمایشی است که با حضور او در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، توضیح داد: زمانی که ایمان یزدی کارگردان سریال «سودا» با من تماس گرفت تا بازی در این سریال را به من پیشنهاد بدهد، از شخص او به عنوان کارگردان شناختی نداشتم ولی باتوجه به شناختی که از امید گلزاده و فرشاد گلسفیدی عوامل این سریال داشتم، به علاوه روایت جذابی که از داستان سریال «سودا» شنیدم، برای بازی در این سریال ترغیب شدم.

بازیگر سریال «دلدادگان» ادامه داد: تصویربرداری سریال «سودا» را یک سال و نیم پیش شروع کردیم و من بعد از این سریال در چند سریال و فیلم سینمایی دیگر بازی کردم، زمان که تصویربرداری شروع شد، اوج شیوع کرونا بود و من علاقه‌ای نداشتم که حتما در صحنه یک سریال در آن شرایط حاضر شوم، اما عوامل سریال و تمامی بازیگران آنقدر هماهنگ و همدل بودند که تمام سختی‌های کار در شرایط کرونا را برای من و دیگر همکاران آسان می‌کردند.

حسن پور درباره نقش خود در اولین سریال ایمان یزدی گفت: من فیلمنامه «سودا» را دوست داشتم؛ فیلمنامه‌ای که نقش من را همراه با یک مرد و یک دختر بچه در یک خانواده روایت می‌کند، خانواده‌ای معمولی که درگیری‌های زیادی با هم دارند و این مساله واقع بینانه بودن نقش من را نشان می‌داد و همین نزدیک بودن شخصیتم در سریال به واقعیت جامعه من را مشتاق کرد که در نقش این مادر بازی کنم.

این بازیگر در واکنش به اینکه آیا احتمال حضورش در فصل دوم سریال «سودا» وجود دارد، بیان کرد: بله درباره حضورم در فصل دوم سریال صحبت کرده‌ایم و اگر زمان و شرایط کاری اجازه بدهد حتما در فصل دوم هم بازی می‌کنم. من با این گروه هماهنگ شده‌ام و حتی تجربه فیلم سینمایی «نمور» را که در چهلمین جشنواره فیلم فجر هم اکران شد، با این گروه در کارنامه خودم دارم.

بازیگر سریال «چاردیواری» با اشاره به دیگر سریال‌هایی که در حال حاضر بازی می‌کند، گفت: در حال حاضر با آقای فتحی در سریال «جیران» همکاری می‌کنم. تصویربرداری سریال «جیران» هنوز ادامه دارد و امیدوارم که مردم تا به اینجا که پخش شده است، سریال را دوست داشته باشند.

بعد از سال‌ها با «بی همگان» به تلویزیون برمی‌گردم

وی ادامه داد: سریال «بی همگان» ساخته بهرنگ توفیقی سریال دیگری است که در آن بازی می‌کنم و بعد از سال‌ها با آن به تلویزیون برمی‌گردم که به زودی هم از یکی شبکه‌های سیما پخش می‌شود. برای صحبت کردن درباره این سریال هنوز زود است، سریال باید پخش شود تا بتوانیم درباره آن گفتگو کنیم.

حسن پور در ادامه با اشاره به تجربه بازی در فصل اول سریال نوروزی «پایتخت» گفت: سریال «پایتخت» تجربه بسیار عجیبی برای من بود. «پایتخت» جزو اولین تجربه‌های جدی من در بازیگری محسوب می‌شد، قبل‌تر از آن در سریال «دلنوازان» ساخته سیروس مقدم بازی کرده بودم که در آن سریال نقش کوتاه‌تری را داشتم ولی «پایتخت» اولین بازی جدی و بلند من در قاب تلویزیون بود.

بازیگر سریال نوروزی «هفت سین» عنوان کرد: حضور من بین بازیگرانی چون علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر و احمد مهران فر چالش بسیار عجیبی بود. پخش سریال «پایتخت» در نوروز هم سختی کار را برای من بیشتر می‌کرد زیرا وقتی اسم سریال نوروزی پشت یک پروژه قرار بگیرد، دقت و سرعت کار را ناخودآگاه بالا می‌برد، سرعت برای اینکه باید کار به شب عید برسد و دقت هم برای اینکه مردم سریال‌های نوروزی را بیشتر از باقی سریال‌ها در طول سال رصد می‌کنند.

وی افزود: من با سریال «پایتخت» با این حجم از فشردگی کار و با عوامل حرفه‌ای آن، آب‌دیده شدم و ضبط‌های ۱۵ تا ۱۷ ساعته سریال «پایتخت» خیلی به من آموخت.

حسن پور در پایان با بیان اینکه سریال «پایتخت» بهترین تجربه کاری او است، اظهار کرد: یکی از بهترین سریال‌هایی که من کار کرده‌ام سریال «پایتخت» است و آنقدر این سریال را دوست دارم که بی صبرانه منتظر هستم فصل جدید آن ساخته شود.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است