«زیرخاکی» پربازدیدترین سریال نوروزی شد/ «عصر جدید» در جایگاه اول برنامه‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
در تلوبیون؛

«زیرخاکی» پربازدیدترین سریال نوروزی شد/ «عصر جدید» در جایگاه اول برنامه‌ها

سریال «زیرخاکی» شبکه یک پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی و مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» شبکه سه پرمخاطب‌ترین برنامه تحویل سال و برنامه نوروز 1401 در تلوبیون شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط ‎عمومی تلوبیون، تلویزیون تعاملی تلوبیون از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ و نیمه شعبان تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ میزبان کاربران برای بیش از یک میلیارد دقیقه تماشای ویدیو و ۷۱ میلیون مرتبه تماشای محتوای موجود در سایت و اپلیکیشن بود.

در بخش ویژه‌برنامه‌های نوروزی شبکه‌های مختلف سیما، مسابقه «عصر جدید» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه با ۳,۸۰۶,۱۱۶ بازدید، پرمخاطب‌ترین برنامه تحویل سال در تلوبیون شد. «عیدانه عموپورنگ» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو نیز با ۷۰۲,۹۰۰ بازدید در رتبه دوم و «فرمول یک» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک با ۶۰۰,۰۰۵ بازدید در رتبه سوم پربازدیدترین‌های تلوبیون قرار گرفتند. همچنین «بهار جان» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه پنج ۳۱۶,۳۲۰ بازدید در تلوبیون، در رتبه بعدی است.

استفاده ۳۸۸هزار کاربر تلوبیون همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱

هنگام لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳۸۸ هزار کاربر به صورت همزمان در صفحات پخش زنده شبکه‌های مختلف سیما از اپلیکیشن تلوبیون استفاده کردند. از این آمار، سهم کاربران همزمان در پخش زنده شبکه سه ۲۴۴ هزار کاربر، سهم کاربران همزمان در پخش زنده شبکه یک ۸۱ هزار کاربر و سهم کاربران همزمان در پخش زنده شبکه دو بیش از ۲۰ هزار کاربر بود.

سریال «زیرخاکی» پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی تلوبیون

سریال «زیرخاکی۳» شبکه یک در میان سریال‌های نوروزی با ۳,۰۱۹,۷۹۹ بازدید میانگین هر قسمت ۲۰۱ هزار بازدید، پرمخاطب‌ترین سریال نوروز امسال در تلوبیون شد. کلیپ‌های برگزیده این سریال هم ۷۰۴,۸۵۴ بار تماشا شدند.

سریال «نجلا۲» شبکه سه سیما با ۱,۸۹۶,۵۲۳ بازدید و میانگین هر قسمت ۱۴۶ هزار بازدید، سریال «دردسرهای شیرین» شبکه پنج سیما با ۷۸۳,۴۹۲ بازدید و میانگین هر قسمت ۵۶ هزار بازدید و سریال «خداداد» شبکه دو سیما با ۵۶۵,۳۶۲ بازدید و میانگین هر قسمت ۳۸ هزار بازدید، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

عصر جدید؛ پرمخاطب‌ترین برنامه نوروزی تلوبیون

در میان برنامه‌های تلویزیونی پخش شده تعطیلات نوروزی، فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» شبکه سه با ۱۷,۶۳۱,۷۱۵ بازدید، پرمخاطب‌ترین برنامه نوروزی تلوبیون در نوروز ۱۴۰۱ شد. فصل هشتم برنامه «خندوانه» شبکه نسیم نیز با ۱,۸۶۸,۸۹۰ بازدید و فصل جدید انیمیشن داستانی «پهلوانان» شبکه یک نیز با ۱,۶۱۷,۷۸۰ بازدید در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

فصل پنجم «دورهمی» شبکه نسیم با ۷۹۷,۳۱۰ بازدید و ویژه‌برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش با ۵۵۶,۸۴۷ بازدید هم از دیگر برنامه‌های نوروزی تلویزیون بودند که در تلوبیون به آمار بیش از نیم میلیون مرتبه تماشا رسیدند.

در بخش بیشترین میانگین بازدید قسمت‌های اصلی برنامه‌ها در تلوبیون هم قسمت‌های اصلی «عصر جدید» با میانگین هر قسمت ۱۵۰ هزار مرتبه تماشا، قسمت‌های اصلی انیمیشن «پهلوانان» با میانگین هر قسمت ۶۵ هزار مرتبه تماشا و قسمت‌های اصلی مستند مسابقه «خانه ما» با میانگین هر قسمت ۲۵ هزار مرتبه تماشا در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. دورهمی و خندوانه هم با میانگین ۱۹ و ۱۳ هزار بازدید در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است