«خانه به دوش» به شبکه تماشا آمد/ پخش سریال‌های کره‌ای و جهان اسلام | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸

«خانه به دوش» به شبکه تماشا آمد/ پخش سریال‌های کره‌ای و جهان اسلام

مدیر تامین برنامه شبکه تماشا به تشریح برنامه‌های این شبکه در ماه رمضان 1401 پرداخت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، سید محسن رفیعی پور مدیر تامین برنامه شبکه تماشا ضمن تشریح برنامه‌های این شبکه اعلام کرد: شبکه تماشا در ماه رمضان قصد دارد نگاهی ویژه به تولیدات کشورهای اسلامی داشته باشد. بر این اساس سریال‌هایی که محصول کشورهای اسلامی هستند در یک باکس به صورت ویژه پخش خواهند شد. پخش سریال جدید کره‌ای و یک سریال طنز از دیگر برنامه‌های این شبکه در ایام ماه رمضان است.

مدیر تامین برنامه شبکه تماشا در مورد جزئیات باکس‌های پخش این شبکه در ماه رمضان عنوان کرد: شبکه تماشا در ساعت ۱۷، برنامه «ماه تماشایی» را پخش می‌کند که هدف آن مرور خاطرات ماه رمضان در سال‌های گذشته است. خاطره بازی با برنامه‌های عروسکی، انیمیشن، آداب و سنن روستاها، رمضان در جبهه و صحبت‌های بزرگان انقلاب در این ماه از بخش‌های اصلی این برنامه است.

وی افزود: همچنین بخش نماهنگ و نظر سنجی برنامه «هم آهنگ» و جوایز روزانه که در این بخش هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایزی تقدیم می شود، از دیگر بخش‌های این برنامه است.

رفیعی پور بیان کرد: باکس ساعت ۱۸ شبکه تماشا با عنوان جهان اسلام، ماموریت انعکاس تولیدات کشورهای اسلامی در حوزه مقاومت دارد و ملودارم‌ها و سریال‌های تولید شده جهان اسلام را پخش می‌کند. این عناوین برخی آرشیوی بوده و بخشی در حال آماده سازی و دوبله هستند.

وی ادامه داد: شبکه تماشا در این بخش همچنین قصد دارد تاکید ویژه‌ای به اهمیت این ماه در زندگی مردم کشورهای اسلامی و مسلمانان سراسر دنیا داشته باشد.

مدیر تامین برنامه شبکه تماشا با اشاره به سریال‌های کره‌ای این شبکه گفت: باکس ساعت ۱۹ باکس ثابت سریال‌های شرقی است که در حال حاضر سریال «امپراطور دریا» روی آنتن است و پس از پایان آن، سریال «تماشاگر» (Watcher) پخش خواهد شد که سریال جدید و اختصاصی شبکه تماشا است. این سریال در امور دوبلاژ سیما با مدیریت دوبلاژ مهسا عرفانی و گویندگی صداپیشگانی چون علی همت مومیوند، فاطمه نیرومند، اکبر میرزا هاشمی، سعید شیخ زاده و منوچهر زنده دل کار شده است. این سریال داستان بخش ویژه‌ای در پلیس را روایت می کند که با هدف کشف فساد داخلی نیروهای دولتی و پلیس تشکیل شده است و در شروع داستان مشخص می شود همه چیز به سال ها قبل بازمی‌گردد.

این مدیر با اشاره به دیگر سریال‌هایی که از شبکه تماشا پخش می‌شوند، اظهار کرد: باکس ساعت ۲۰ این شبکه به پخش سریال «بانوی عمارت» اختصاص دارد و در ساعت ۲۱ سریال «جراحت» پخش می‌شود. در ساعت ۲۲ نیز سریال اسپانیایی «سرقت پول» (Money Heist) پخش می‌شود که تا انتهای ماه رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در باکس ساعت ۲۳ با توجه به کاهش سریال‌های طنز در بین سریال‌های رمضانی شبکه های سیما، شبکه تماشا به سراغ یکی از خاطره انگیزترین سریال‌های مناسبتی ساخته شده برای ماه رمضان رفته است. سریال «خانه به دوش» از ساخته‌های رضا عطاران و محصول سال ۱۳۸۳ تلویزیون که به داستان «ماشالله» با بازی حمید لولایی و خانواده‌اش می پردازد، هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

رفیعی پور در پایان بیان کرد: باکس ساعت ۲۴ نیز به پخش همزمانی سریال «خوشنام» اختصاص دارد که سریال رمضانی شبکه ۱ سیماست و شبکه تماشا هر شب در ساعت ۲۴ آن را پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000