«نجلا» برای پخش در رمضان مناسب بود/ شنیده‌ام «کتونی زرنگی» امسال پخش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
مصطفی ساسانی در گفتگو با صبا:

«نجلا» برای پخش در رمضان مناسب بود/ شنیده‌ام «کتونی زرنگی» امسال پخش می‌شود

بازیگر سریال «نجلا» گفت که با توجه به صحنه‌های تلخی که در این مجموعه وجود دارد بهترین زمان برای پخش این کار ماه رمضان یا محرم بود.

مصطفی ساسانی بازیگر سریال تلویزیونی «نجلا» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در فصل دوم سریال «نجلا» هستم که از شبکه سه سیما در حال پخش است. خوشبختانه این مجموعه توانسته رضایت تماشاگران را به دست آورد چون در همه حوزه‌ها ازجمله بازیگری، تمرین‌های فراوانی را پشت سر گذاشتیم.

وی درباره پخش نوروزی سریال توضیح داد: با توجه به حال و هوای داستان بهترین زمان برای نمایش این کار ماه رمضان یا محرم بود، اما بر هر حال تصمیم پخش این کار در ایام نوروز به مدیران سیما بازمی‌گشت و ما نیز در آن دخالتی نداشتیم، گرچه پخش کار در رمضان ادامه دارد.

این بازیگر درباره کارهای جدید خود گفت: برای بازی در یک سریال قرارداد امضا کردم اما با تغییر کارگردان، برخی از عوامل و بازیگران ازجمله من تغییر کردند. درباره حضور در تئاتر نیز باید بگویم با شیوع بیماری کرونا متاسفانه در تئاتری حضور نداشتم و آخرین تجربه‌های بازی من در تئاتر به سه نمایش آخر دکتر علی رفیعی مربوط می‌شود که آخرین آن سال ۱۳۹۷ روی صحنه رفت.

ساسانی در پایان تاکید کرد: سریالی با عنوان «کتونی زرنگی» ساخته علی ملاقلی پور را آماده پخش دارم. این کار نزدیک به دو سال است که آماده نمایش است اما بنا به دلایلی هنوز روی آنتن نرفته است، البته آنگونه که شنیده‌ام قرار است امسال شاهد پخش این سریال از تلویزیون باشیم.

فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد و در ماه رمضان نیز ادامه دارد. هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان ، حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است