تولید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی (مانیسا) | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷

تولید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی (مانیسا)

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند، ظرف یکبار مصرف آلومینیومی فضای کمی در فریزر،فر،تستر و اجاق اشغال می کند.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند، ظرف یکبار مصرف آلومینیومی فضای کمی در فریزر،فر،تستر و اجاق اشغال می کنند، ظروف یکبار مصرف آلومینیومی قابل بازیافت هستند و به طبیعت باز می گردند، ظروف آلومینیومی با حفظ حرارت باعث ماندگاری بیشتر گرمای غدا می شوندبا توسعه اقتصاد و فناوری، مردم توجه بیشتری به ایمنی مواد غذایی دارند. از این رو امروزه تولید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی به دلیل

حمل آسان

استفاده در صنعت مواد غذایی هوانوردی و فعالیت های گسترده در زمینه تامین غذا و نوشیدنی

توسعه سریع صنایع غذایی

فرآیند تولید و استانداردهای صنعت

تولید و پخش ظرف یکبار مصرف آلومینیومی غذا (مانیسا)

اکنون به طور گسترده در چرخه صنعت قرار گرفته است.

نحوه انتخاب محصولات روان کننده مناسب برای فرآیند تولید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی، جهت اطمینان از ایمنی مواد غذایی و راندمان تولید بالاتر، در حال تبدیل شدن به تمرکز بسیاری از شرکت های تولید ظروف آلومینیومی است.

مشاهده محصولات مانیسا: manisaco.ir

فرآیند تولید ظرف آلومینیومی را می توان تقریباً به ۴ مرحله زیر تقسیم کرد:

در کارخانه پس از دریافت رول آلومینیوم ، رول از یک سری مجموعه دستگاه های نورد جهت کاهش ضخامت عبور داده می‌شود. به طوری که پس از هر بار عبور از هر دستگاه نورد ضخامت رول آلومینیوم بالغ بر۵۰% کاهش می یابد.

از آنجایی که نورد آلومینیوم همانند نورد مواد نرم تر نظیر کاغذ و پلاستیک نیست؛ به همین دلیل از یک سری رول های پشتیبانی جهت اطمینان از اعمال فشار مناسب نورد به سراسر بافت از طریق افزایش استحکام و کاهش انحراف رول به کار می برند.

درواقع از روان کننده ها نیز برای کنترل فرایند نورد جهت خنک کردن استفاده می کنند.

کنترل ضخامت به وسیله‌ی نظارت پیوسته‌ی کامپیوتری در هر نورد صورت می‌گیرد. و هنگامی که فلز به کاهش ضخامت حدود ۷۵ درصدی رسید فلز را در فر مخصوص قرار می‌دهند تا گداخته شود.

در این مرحله از یک ترکیب فود گرید استفاده می‌کنند که موجب روان سازی مورد نیاز برای شکل دهی ظرف می‌شود و در محصول نهایی به عنوان یک عامل رهایی برای مواد غذایی موجود در آن عمل می‌کند.

در مرحله‌ی آخر ظروف آلومینیومی به وسیله ی دستگاه پرس شکل داده می شوند و برجسته کاری و شکل دهی آنها به منظور تزئین و سایر دلایل کاربردی نیز به وسیله ی دستگاه پرس صورت می گیرد.

ظرف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف شامل کلیه ظروف یکبار مصرف مانند: لیوان های یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ، پلاستیک، کاغذ پوشش داده شده، بشقاب. رومیزی و غیره است.

انتخاب نوع ظرف یکبار مصرف برای تجارت نیز یک تصمیم بزرگ است. فرآیند انتخاب را می‌توان با دانستن گزینه‌هایی چون: مزایا و کیفیت‌ها، ساده کرد تا بهترین انتخاب مطابق با نیازهای تجارت صورت پذیرد.

ظروف یکبار مصرف، علاوه بر کاربردی بودن، با ظروف معمولی تفاوت دارند؛ زیرا خطر شکستگی را از بین می‌برند. علاوه بر این، تمیز کردن ظروف نیز نیاز به صرف زمان نخواهد داشت و از عدم وجود عوامل بیماری‌زا می‌توان اطمینان حاصل کرد. بنابراین ظروف یکبار مصرف در مقایسه با ظروف معمولی، ایمنی غذایی بالاتری دارند. برای اطلاع از قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی نیز میتوانید با شماره های شرکت مانیسا تماس بگیرید.

هنگامی که به دنبال ظروف غذاخوری ایده آل هستید، به این نکات توجه کنید:

این ظروف در طیف گسترده ای از رنگ ها، سبک ها و مدل ها برای انتخاب در دسترس هستند. و به یاد داشته باشید که لیوان ها، کارد و چنگال ها و بشقاب ها را می توان بین آنها ترکیب و مخلوط کرد تا به یک سرویس جذاب برای هر منظوری دست یابد.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی

وقتی نوبت به ظروف یکبار مصرف می‌رسد، نمی‌توانیم ظرف یکبار مصرف آلومینیومی را رها کنیم. مقاومت آن‌ها در برابر دمای بالای فر، روغن‌ها و چربی‌های غذایی، آن را به ماده‌ای ایده‌آل برای پخت و پز غذاهای مورد علاقه شما تبدیل می‌کند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می‌توانند دمای ۲۰- تا ۳۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل کنند.

استفاده از این ظروف جایگزینی پایدار برای سایر محصولات یکبار مصرف است که در حال افزایش است. این ظروف ساخته شده از مواد با کیفیت بالا هستند. از آنجایی که هر ماده مزایای خود را دارد، مزیت ظروف آلومینیومی نیز این است که، قادر به مقاومت در برابر درجه حرارت بالا بدون تغییر شکل و عدم انتقال طعم غذا است.

قیمت تولید فویل آلومینیوم

قیمت ظروف یکبار مصرف

تولید ظرف یکبار مصرف در سایزهای مختلف تک پرس، دو پرس، دیس، لیوان، قاشق و چنگال، کاسه و غیره و همینطور با متریال های مختلف چون: آلومینیوم، بامبو، چوب و یونولیت عرضه می‌گردد. که همین ویژگی‌ها در قیمت ظروف یکبار مصرف تاثیر مستقیم دارد.

فویل آلومینیوم

فویل آلومینیوم، به عنوان نوعی ماده ایمن و سازگار با محیط زیست که می‌تواند بازیافت شود و در درجه بالایی استفاده شود؛ انتخابی عالی جهت بسته بندی مواد غذایی به شمار می رود.

روان کننده ها در فرآیند تولید فویل آلومینیوم نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند به نحوی که باعث:

رد حرارت

خنک کننده

محافظت از سطح فویل

حفاظت از تجهیزات مهر زنی و زنگ قالب

خوردگی و جلوگیری از چسبندگی سطح فویل آلومینیومی

می‌شوند.

قیمت فویل آلومینیوم

تولید و عرضه انواع فویل آلومینیوم قیمت فویل آلومینیومی با ضخامت و عرض های مختلف در شرکت تولیدی مانیسا صورت می‌پذیرد. از آنجایی که قیمت فویل آلومینیومی به وزن و عرض فویل بستگی دارد. در شرکت تولیدی مانیسا، فروش فویل کیلویی آلومینیوم در عرضهای ۲۰، ۳۰ و ۸۰ سانتیمتر به صورت خالص و ناخالص صورت می‌گیرد.

تولید و عرضه انواع فویل آلومینیوم با ضخامت و عرض های مختلف در شرکت تولیدی مانیسا،فروش فویل کیلویی آلومینیوم عرض ۸۰ سانتیمتر فروش انواع فویل آلومینیوم ۳۰ سانت و فویل ۲۰ سانت به صورت خالص و ناخالص،تولید عمده انواع فویل آلومینیومی ضخیم به صورت کیلویی و رولی در مانیسا

تولید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی توسط شرکت‌های تولیدی مختلفی در کشور انجام می‌شود که کیفیت ظرف یکبارمصرف تاثیری مستقیم بر قیمت ظروف یکبار مصرف خواهد داشت. ظرف یکبار مصرف آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا یک گزینه عالی جهت حمل آسان و نگهداری غذا محسوب می‌شود. ظروف آلومینیومی در سایزها و اشکال مختلف تولید و ارائه می‌گردد. فویل آلومینیوم نیز با کاربردهای فراوانی که در صنایع غذایی دارد در عرض های مختلفی عرضه میگردد که همین امر نیز تاثیر بسزایی در قیمت فویل آلومینیوم دارد.

گروه تولیدی مانیسا افتخار دارد که با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به تولید و عرضه ظرف یکبار مصرف می نماید. گروه تولیدی مانیسا با داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، مفتخر است با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید.

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است