اولین کنسرت ۱۴۰۱ طلیسچی در تهران برگزار شد/ اجرای «نه نمیارم» برای اولین‌بار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۱
صبا گزارش می‌دهد؛

اولین کنسرت ۱۴۰۱ طلیسچی در تهران برگزار شد/ اجرای «نه نمیارم» برای اولین‌بار

علیرضا طلیسچی شب گذشته 10 فروردین 1401 اولین کنسرت خود در سال جدید در تهران را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز موسیقی پاپ بعد از سه اجرای خود در دوم، هفتم و هشتم فروردین ۱۴۰۱ به عنوان اولین اجرای‌های نورویزی خود در شهرهای بوشهر، بندرعباس و چابهار، شب گذشته دهم فروردین ۱۴۰۱ در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد تهران، اولین کنسرت خود را در سال و قرن جدید در تهران با حداکثر جمعیت برگزار کرد.

این خواننده اولین اجرای خود را بعد از کاهش شیوع ویروس کرونا و بعد از دو سال و نیم دوری از صحنه در تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۰ روی صحنه برد و آخرین اجرای او هم در تهران در ۲۰ اسفند و در اصفهان در ۲۵ و ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد.

محمد عارف نوازنده گیتار نایلون، مهراد حیدری نوازنده گیتار الکتریک، علی شقاقی نوازنده گیتار بیس، امیرحسین آزموده نوازنده پرکاشن، علیرضا رحیمی بشر نوازنده درامز، مسیح منتظری نوازنده کیبورد و سهند اسدی نوازنده ساکسیفون اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی هستند که توسط امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد رهبری می‌شوند.

طلیسچی با سابقه ۱۳ ساله در خوانندگی و اولین تجربه خود در اجرای روی صحنه که در ۱۴ آذر ۱۳۹۵ انجام شد، شب گذشته با کیفیت و پختگی بیشتری در مقایسه با اجراهای قبلی خود روی صحنه حاضر شد. با مخاطبان خود به خوبی ارتباط برقرار کرد، پرفورمنس بهتری در مقایسه با دیگر اجراهای خود داشت، به اندازه صحبت کرد، مدیریت زمان داشت و در آخر، تعداد بیشتر از حد عرف را برای رضایت حال طرفداران خود اجرا کرد.

خواننده قطعه «لیلا» در خلال اجرای قطعه‌های خود بارها با مخاطبان خود صحبت کرد، سال جدید را تبریک گفت و آرزوی بهترین سال را برای تک تک حاضران در سالن و مردم ایران خواست و خطاب به حاضران در سالن گفت: کنسرت رفتن یک بحث است و از کنسرت لذت بردن یک بحث دیگر، امیدوارم که تا پایان اجرا همه شما عزیزان از این کنسرت لذت ببرید زیرا کنسرت یک دورهمی است که سایزش بزرگ تر است ولی با این حال همه ما کنار هم دوست هستیم و برای حال خوب هم دیگر تلاش می‌کنیم.

لیست قطعه‌هایی که علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران اجرا کرد، با لیست قطعه‌هایی که در کنسرت‌های ۱۴۰۰ اجرا می‌کرد تفاوتی نداشت. قطعه‌هایی چون «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، « نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» از جمله قطعه‌های این خواننده بودند که به ترتیب در کنسرت ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ اجرا شد.

اجرای «قرار نبود» بعد از ۱۱ سال روی صحنه

البته این کنسرت تفاوت‌هایی هم با دیگر کنسرت‌های طلیسچی داشت، به عنوان مثال قطعه «قرار نبود» جز اولین قطعه‌های این خواننده که حدود ۱۱ سال پیش منتشر شده بود به همراهی امیر بهادر دهقان رهبر ارکستر و تنظیم کننده این قطعه اجرا شد. ملودی «قرار نبود» را طلیسچی ساخته بود و ترانه آن را علی ایلیا سروده بود.

یکی دیگر از تفاوت‌های این کنسرت با تمام کنسرت‌هایی که خواننده قطعه «قاف»اجرا کرده است، اجرای تازه‌ترین قطعه او، قطعه «نه نمیارم» برای اولین بار روی صحنه است.

زمان اجرای قطعه‌های مشخص شده در کنسرت شب گذشته، تصاویری از کنسرت‌های این خواننده در پنج سال گذشته روی صحنه به نمایش در آمده بود.

قطعه «نه نمیارم» ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ با صدای علیرضا طلیسچی، ترانه و آهنگسازی طاها یوسفی، تنظیم فرزاد ماهان و میکس و مستر محمد فلاحی منتشر شد. بهنام رهنما و علیرضا الیاسوند در این قطعه به‌ عنوان نوازنده حضور داشتند.

در انتهای این کنسرت با استقبال حاضران در سالن قطعه «قاف» که به گفته خواننده آن، بهترین قطعه‌ای است که تاکنون منتشر کرده است، برای دومین بار اجرا شد. طلیسچی «قاف» را ابتدا به صورت سلو اجرا کرد و سپس با همخوانی مردم و همراه با نوازندگی گروه ارکستر خود خواند.

علیرضا طلیسچی تاکنون چندین آلبوم با نام‌های «نارفیق ۱ و ۲»، «بی‌معرفت»، «قمار» و «دقیقه‌هام» و به همراه بالغ بر ۵۰ قطعه منتشر کرده است که عمده ترانه‌های این قطعه‌ها را خود او سروده است.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000