محمد معتمدی روی صحنه «تئاتر دولاویل» می‌رود/ کنسرت در فرانسه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷

محمد معتمدی روی صحنه «تئاتر دولاویل» می‌رود/ کنسرت در فرانسه

محمد معتمدی بیستم فروردین‌ ماه 1401 تازه‌ترین کنسرت اروپایی خود را در یکی از مجموعه‌های نمایشی شهر پاریس برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی و ایرانی در صفحه اینستاگرامی خود از اولین تور کنسرت اروپایی خود در سال ۱۴۰۱ خبر داد که در فرانسه برگزار می‌شود.

محمد معتمدی بیست فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۱۰ آوریل ۲۰۲۲ اولین کنسرت خود را در سال جدید در یکی از مجموعه‌های هنری شهر پاریس به نام «تئاتر دولاویل» برگزار می‌کند.

سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه و محمد جابری نوازنده دف از جمله نوازندگان مطرحی هستند که معتمدی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

این خواننده در ویژه برنامه تحویل سال نوروز ۱۴۰۱ در «عصر جدید» به همراه اجرای قطعه‌‎‌هایی از آثار قدیمی خود، از تازه‌ترین قطعه خود با نام «کوچه» که ترانه و ملودی الهام گرفته از قطعه آذری «کوچه لره» است، رونمایی کرد. ترانه قطعه «کوچه» را محمد مهدی سیار سروده و ملودی آن هم که اقتباسی است و تنظیم آن را عباس ابوحمزه برعهده دارد.

معتمدی در چند هفته گذشته در برنامه‌های تلویزیونی متفاوتی مانند «رخ به رخ» شبکه یک، «نارنج و ترنج» شبکه دو، «عصر جدید» شبکه سه و… به عنوان مهمان حضور داشته است.

محمد معتمدی تاکنون بالغ بر ۳۰ آلبوم منتشر کرده است که برای اشاره به آخرین آلبوم‌های او می‌توان از آلبوم‌های «حالا که می‌روی» آهنگساز فرید سعادتمند ۱۳۹۷، «در محاصره» آهنگساز بهزاد عبدی ۱۳۹۸، «صبر کن» آهنگساز مهیار علیزاده ۱۳۹۸ و «تهران عاشق» آهنگساز محمدرضا چراغعلی ۱۳۹۹ نام برد.

انتهای پیام/