گاف عجیب در مراسم امی/ مسئولان عذرخواهی کردند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲

گاف عجیب در مراسم امی/ مسئولان عذرخواهی کردند

مسئولان برگزاری مراسم امی به دلیل اشتباه عجیب شان در یکی از بخش های مراسم عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندی وایر، در مراسم اهدای جوایز امی که یکشنبه شب ۲۲ سپتامبر برگزار شد اشتباه عجیبی از سوی مسئولان مراسم صورت گرفت که آنها را روز گذشته وادار به عذر خواهی کرد.

در مراسم هفتاد و یکمین دوره اهدای جوایز امی در بخش بزرگداشت درگذشته های سال گذشته تلویزیون عکس لئونارد اسلاتکین آهنگساز زنده به جای آندره پره وین آهنگساز سرشناس درگذشته استفاده شد.

روز گذشته در واکنش به این گاف، آکادمی تلویزیون آمریکا بیانیه ای صادر کرد و نوشت: تهیه کنندگان مراسم هفتاد و یکمین دوره اهدای جوایز امی، آکادمی تلویزیون و شبکه فاکس از صمیم قلب عذر خواهی می کنند. در حال حاضر در وبسایت آکادمی تلویزیون عکس دقیق آندره پره وین در بخش بزرگداشت درگذشته ها قرار داده شده است.

آندره پره وین در طول دوران فعالیتش ۱۱ بار نامزد جایزه اسکار شد و ۴ بار این جایزه را با خود به خانه برد.

اسلاتکین که در این ویدیو عکسش به اشتباه جای پره وین قرار داده شد در فضای مجازی به این گاف تهیه کنندگان مراسم واکنش نشان داد و گفت: من در مراسم امی عکس خودم را جای پره وین دیدم. آندره سزاوار بهتر از این بود. من فرصت این را داشتم که او را برای دریافت جایزه مرکز کندی معرفی کنم. شاید این اتفاق جبران آن چند قصه ای است که درباره اش تعریف کردم. در آرامش بخواب آندره.

اسلاتکین در مصاحبه با خبرگزاری دیترویت هم گفت که پره وین از این اتفاق قطعا خوشش می آمد او آدم بامزه ای بود ولی بروز نمی داد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است