نمایشگاه نقاشی انفرادی سیمین قرقچیان در گالری ملت | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰

نمایشگاه نقاشی انفرادی سیمین قرقچیان در گالری ملت

نمایشگاه نقاشی انفرادی سیمین قرقچیان از دوشنبه هشتم فروردین در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه نقاشی انفرادی سیمین قرقچیان (VERTCHY) شامل ۲۴ اثر نقاشی اکریلیک روی بوم برای عموم علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

این آثار به ترسیم برخی موقعیت‌های آیکونیک تاریخ هنر و عواطف انسانی که از ابتدای تاریخ هنر، هنرمندان آن را با لحن، شمایل و مکاتب متاثر از زمانه شان ترسیم کرده‌اند، با بیان و الفبای جدید می پردازد.

سیمین قرقچیان (VERTCHY) متولد هزار و سیصد و هفتاد و دو در تهران است. وی فعالیت نمایشگاهی خود را از سال ۲۰۱۲ از لیون فرانسه شروع کرد و تاکنون بیش از سی نمایشگاه انفرادی و گروهی در لیون، تهران، کلن، فرانکفورت، نیویورک، میشیگان، لس انجلس، شیکاگو، تایپه، بانکوک، لوزان، نروژ و… در کارنامه کاری‌اش دارد.

این نمایشگاه روز دوشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری پردیس ملت افتتاح می شود و تا ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است