نقش متفاوتی در «سودا» و «پدر گوآردیولا» بازی کرده‌ام/ «دیرین دیرین» با قدرت ادامه می‌دهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
محمدرضا علیمردانی در گفتگو با صبا:

نقش متفاوتی در «سودا» و «پدر گوآردیولا» بازی کرده‌ام/ «دیرین دیرین» با قدرت ادامه می‌دهد

محمدرضا علیمردانی یکی از پرکارترین هنرمندان کشور درباره فعالیت‌های هنری خود در حوزه گویندگی، خوانندگی، اجرا و بازیگری گفت.

به گزارش خبرتگار رادیو و تلویزیون صبا، محمدرضا علیمردانی بازیگر، خواننده، صداپیشه، مجری و دوبلور که در حال حاضر یکی از پرکارترین هنرمندان ایرانی است، به تازگی در سریال «سودا» نقش اول را بازی کرده است و در فصل چهارم مجموعه «شب‌های مافیا» مانند چند فصل گذشته به عنوان گرداننده بازی حضور دارد.

محمدرضا علیمردانی مجری برنامه «چهل تیکه» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: به تازگی در سریال «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه کنندگی مهرداد فرید بازی کرده ام و دو قسمت از فصل اول این سریال تاکنون پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه اولین حضور خود را در سریال‌های شبکه نمایش خانگی با یک نقش اول آغاز کرده‌است، افزود: زمانی که آقای ایمان یزدی نقش اول سریال «سودا» را به من پیشنهاد دادند و در جریان نوع نقش و غصه قرار گرفتم، جذب آن شدم.

بازیگر سریال «پایتخت» در ادامه با اشاره به سریال جدیدی که در شبکه نمایش خانگی بازی کرده است، توضیح داد: احتمال ساخت فصل دوم سریال «سودا» وجود دارد و حضور من هم اگر مشکلی پیش نیاید، ادامه دار خواهد بود، البته در حال حاضر مشغول بازی در سریال «پدر گواردیولا» ساخته سعید نعمت الله نیز هستم، که در آن نقش یک مرد عرب به نام «مکروک» را بازی می‌کنم.

قطعه «گذشتن از گذشته» با صدای محمدرضا علیمردانی مجری برنامه «چهل تیکه»، آهنگسازی افلاک، ترانه حسین غیاثی، تنظیم صالح بهاالدینی و میکس و مستر حسام طباطبایی، جزو تازه‌ترین قطعه‌هایی است که این خواننده منتشر کرده است، علیمردانی درباره این قطعه توضیح داد: من زمانی که این کار را اجرا می‌کردم و زمانی که این قطعه را منتشر کردم، ذوق زده بودم. قطعه‌ای که با یک گروه حرفه‌ای و با ترانه زیبای حسین غیاثی ساخته شد و تا لحظه‌ای که به گوش مردم برسد چندین بار تنظیم شد تا در بهترین فرم و با محتوای نوستالژیک خود به مخاطبان ارائه شود.

یک قطعه بهاری منتشر خواهم کرد

خواننده آلبوم  «به من فرار کن» درباره دیگر فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: تیتراژ سریال «سودا» را مهدی زنگنه سروده است و من هم آن را اجرا کرده‌ام. چندین قطعه هم در متن داستان وجود دارد که به زودی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال آماده سازی یک قطعه متفاوت به همراه موزیک ویدیو برای بهار ۱۴۰۱ هستم که با محوریت نوروز و هشت سال دفاع مقدس منتشر می‌شود.

علیمردانی در واکنش به انتشار آلبوم دوم خود بیان کرد: فکر نکنم که دیگر بخواهم یک آلبوم موسیقی منتشر کنم زیرا انتشار قطعه به شکل عادی را ترجیح می‌دهم.

گوینده نقش جهان پهلوان تختی در فیلم «غلامرضا تختی» در پایان درباره یکی از معروف‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: متاسفانه سال گذشته محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده انیمیشن «دیرین دیرین» فوت کرد. ما با وجود از دست دادن پدر مجموعه «دیرین دیرین» سعی کردیم که پرچم آن را پایین نیاوریم و این مجموعه مانند گذشته همچنان با قدرت ادامه دار خواهد بود.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500