«سمفونی نهم» آبان به سینما می‌آید/ تغییرات اساسی در نسخه اکران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷

«سمفونی نهم» آبان به سینما می‌آید/ تغییرات اساسی در نسخه اکران

فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی آبان ماه اکران می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری صبا، امیرحسین حیدری مدیرعامل نمایش گستران و پخش کننده فیلم «سمفونی نهم» با اشاره به ثبت قرارداد اکران این فیلم در گروه سینما فرهنگ گفت: فیلم «سمفونی نهم» تازه ترین اثر محمدرضا هنرمند است که از اوایل آبان و بعد از پایان اکران فیلم «مردی بدون سایه» در گروه سینمایی فرهنگ اکران می شود و هم اکنون تیم تبلیغات و روابط عمومی فیلم در حال برنامه ریزی و آماده سازی اقلام تبلیغاتی فیلم است.

وی ادامه داد: نسخه ای که از فیلم «سمفونی نهم» قرار است، اکران شود با نسخه ای که در جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده شده تفاوت‌های زیادی دارد و تهیه کننده و کارگردان فیلم بعد از بررسی نظرات تماشاگران، منتقدان و اهالی رسانه تغییرات اساسی را در فیلم اعمال کردند و حتی صحنه های جدیدی تصویربرداری شده است.

محمدرضا هنرمند کارگردان سینمای ایران است که آثاری قبلی او همچون «مومیایی۳»، «دزد عروسک‌ها»، «مرد عوضی» و سریال‌های «زیر تیغ»، «آشپز باشی» و «کاکتوس» بوده است.

فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، تهیه کنندگی زینب تقوایی و با بازی حمید فرخ نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، محمدرضا فروتن، مارین ون هولک، علیرضا کمالی و پژمان بازغی ساخته شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است