تهیه‌کننده مجموعه «سیمپسون‌ها» درگذشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۳

تهیه‌کننده مجموعه «سیمپسون‌ها» درگذشت

جی‌ مایکل مندل برنده چهار جایزه امی برای تهیه‌کنندگی مجموعه «سیمپسون‌ها» در سن 54 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، جی‌ مایکل مندل انیمیشن‌ساز و برنده چهار جایزه امی برای تهیه‌کنندگی مجموعه «سیمپسون‌ها» و «ریک و مورتی» در سن ۵۴ سالگی از دنیا رفت.

جوئل بستروپ همسر مندل که خود نیز دارنده جایزه امی است در گفتگو با هالیوودریپورتر علت مرگ او را عارضه طبیعی اعلام کرد.

جاستین رویلند دیگر خالق مجموعه انیمیشنی «ریک و مورتی» در توئیتر خود در واکنش به این اتفاق نوشت: من نمی‌دانم بدون وجود تو در کنارم چه کنم مایک، من نابود شدم.

مندل در سال ۱۹۸۹ به تیم تولید مجموعه پرآوازه «سیمپسون‌ها» پیوست و در طول یک دهه مسئولیت تهیه ۲۰۷ اپیزود از ان را بر عهده داشت و بابت آن در سه سال ۱۹۹۵، ۹۷ و ۹۸ مفتخر به دریافت جایزه امی شد. او چهارمین جایزه امی خود را در سال ۲۰۱۸ و بابت تهیه‌کنندگی مجموعه «ریک و مورتی» دریافت کرد.

سخنگوی شبکه «Adult Swim» که مسئولیت پخش «ریک و مورتی» را بر عهده دارد نیز در بیانیه‌ای گفت: همه ما در این شبکه عمیقا از درگذشت مایک مندل متاسف و ویران شده‌ایم. او قلب تیم تولید «ریک و مورتی» بود و جای استعداد شگفت‌انگیز و لطافت طبع او خالی خواهد ماند. مایک برای ۲۵ سال تهیه‌کننده‌ای جهانی و شناخته شده در این صنعت بود و هدایت و راهنمایی نسلی از هنرمندان، نویسندگان و تولیدکنندگان را بر عهده داشت و فقدان او توسط کل اعضای این جامعه حس خواهد شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است