محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۷

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم شد

محمدرضا خوشرو با حکم معاون رییس سازمان صداوسیما در امور سیمابه عنوان مدیر شبکه نسیم منصوب شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویریون صبا، حکم سرپرستی محمدرضا خوشرو در شبکه نسیم امروز ۲۵ اسفندماه ازسوی معاون سیما به مدیریت شبکه تغییر کرد.

در متن حکم حمید شاه آبادی معاون رییس سازمان صداوسیما در امور سیما برای سیدمحمدرضا خوشرو آمده است: «نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه نسیم سیما منصوب می‌شوید.

باتوجه به رویکرد جدید سازمان و تاکید بر رسانه هویت‌محور و عدالت‌گستر و ضرورت بهره مندی از شاخصه های هویت بومی، ملی و دینی در برنامه ها انتظار می رود با تکیه بر نیروهای متعهد انقلابی ضمن حفظ و ارتقای ضریب نفوذ و ضریب تاثیر برنامه های پربیننده شبکه و تلاش برای تامین و تولید برنامه های جذاب و پرنشاط منطبق بر اهداف و سیاست های سازمان، برای رشد کیفی و محتوایی برنامه ها اهتمام داشته باشید.

توفیقات روزافزون شما را بر ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه در راستای پیشبرد اهداف رسانه ملی و تحقق شعار هویت محوری و عدالت گستری از خداوند متعال خواهانم.

شایسته است از زحمات، خدمات و تلاش های ارزشمند جناب آقای دکتر محمد احسانی در طول مدت تصدی مدیریت این شبکه صمیمانه سپاس گزاری نمایم.»

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است