نسلی که اکنون تماشاگر تئاتر هستند آینده آن را می‌سازند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶
مدیرکل هنرهای نمایشی مطرح کرد؛

نسلی که اکنون تماشاگر تئاتر هستند آینده آن را می‌سازند

جلسه هم اندیشی دبیر بیست و همفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و مدیرکل هنرهای نمایشی به منظور تعامل و گزارش امور جشنواره روز یکشنبه 22 اسفندماه برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، صبح روز گذشته یکشنبه ۲۲ اسفندماه در محل دفتر مدیر کل هنرهای نمایشی جلسه‌ای با حضور امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی به منظور گزارش اتفاقات بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، تعامل و رفع مشکلات احتمالی آن برگزار شد.

کاظم نظری در این جلسه از همه عوامل ستادی و اجرایی جشنواره تشکر کرد و گفت: برگزاری و اجرای نمایش برای کودک و نوجوان امری سخت و در عین حال حساس است چون آنچه در تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می‌رود آینده و بخشی از جهان‌بینی آنها را شکل می‌دهد.

او افزود: آینده تئاتر کشور ما را همین نسلی که اکنون تماشاگر تئاتر هستند، تشکیل می‌دهند.

کاظم نظری در پایان با اشاره به بخش بین‌الملل و شیوه برگزاری آن بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم حفظ سلامتی کودکان و نوجوانان می‌توان حداکثر بهره را از فضای مجازی و پخش نمایش‌های بخش بین الملل ازطریق تلویزیون تئاتر ایران برد که ظرفیت بسیار بالایی دارد.

امیر مشهدی عباس دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هم پس از سخنان مدیرکل به ارایه گزارش کاملی از فعالیت دبیرخانه، تعداد متون رسیده و روند برگزاری جشنواره پرداخت.

نظری هم پس از شنیدن گزارش دبیر جشنواره و در بخش پایانی جلسه هم‌اندیشی خواستار آسیب‌شناسی جشنواره پس از اتمام آن به منظور بهره‌برداری از تجربیات در دوره‌های بعدی شد.

در این جلسه پیشنهاد شد از دوره‌های بعد یک متخصص روانشناس کودک در بین اعضای هیأت انتخاب و داوری جشنواره حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است