شماره پایانِ سال ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه دوستی منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۵

شماره پایانِ سال ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه دوستی منتشر شد

شماره پایان سال ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ویژه دوستی و با پرداختن به مصایب رونامه نگاری منتشر شد.

به گزارش صبا، پرونده ویژه شماره آخر سال ماهناهه «مدیریت ارتباطات» به  موضوع دوستی اختصاص داده شده است. در این پرونده دوستی از منظرهای فلسفه، جامعه‌شناسی، روانپزشکی، تاریخ فلسفه، تفکر انتقادی، روانشناسی، سیاست و…. مورد بررسی قرار گرفته و نویسندگانی چون عبدالحسین آذرنگ، موسی اکرمی، کاوه بهبهانی، میلاد نوری، بابک زمانی، تورج صابری‌وند‌، علی فیروزآبادی و… در این شماره از لایه‌های دوستی گفته‌اند و ترجمه‌هایی هم از سیسرو و دوروتی روو درباره این پدیده منتشر شده است.

ماهنامه «مدیریت ارتباطات» که سعی داشته به مسائل و مصایب کار روزنامه‌نگاری توجه داشته باشد در این شماره نیز بیشتر از گذشته کار روزنامه‌نگاری را مورد بررسی قرار داده است.

آخرین شماره سال ماهنامه «مدیریت ارتباطات» شامل میزگردی در آسیب‌شناسی کار روزنامه‌نگاری در ایران زمان حال است که روزنامه‌نگارانی چون علی اکبر قاضی‌زاده، فریدون صدیقی، سیدعلی میرفتاح، آرش خوشخو، مجید رضاییان، فروازن آصف نخعی هم با یادداشت‌هایی به ارایه مطالبی در این‌باره پرداخته اند.

صفحات ثابت روزنامه مانند روال سابق شامل مطالبی از نیوشا طبیبی درباره زیبایی‌شناسی غذا با توجه به نخل و خرما، حسین گنجی درباره زندگی شخصی سایه شاعر معاصر، اشکان قشقایی درباره ارتباطات و معماری و مسعود سپهر با اشاره به سیاست و شبکه‌های اجتماعی است.

علاقه‌مندان می توانند ماهنامه «مدیریت ارتباطات» را از دیجی‌کالا یا سایت های اینترنتی طاقچه و مگیران تهیه کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است