ظرفیت تمام کنسرت‌های محسن یگانه تکمیل شد/ اولین اجرای صحنه پس از سه سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
صبا گزارش می‌دهد؛

ظرفیت تمام کنسرت‌های محسن یگانه تکمیل شد/ اولین اجرای صحنه پس از سه سال

محسن یگانه پس از سه سال دوری از صحنه در روزهای پنجم، ششم و نهم فروردین 1401 روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، محسن یگانه خواننده، ترانه سرا و آهنگساز موسیقی پاپ پس از سه سال دوری از صحنه و برگزار نکردن کنسرت، در روزهای ابتدای سال ۱۴۰۱ اولین کنسرت‌های خود را در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

کنسرت محسن یگانه تاکنون در ۶ سانس و سه روز پنجم و ششم و نهم اسفند در هتل اسپیناس پالاس تهران برنامه ریزی شده است که امکان تمدید روزهای دیگر نیز وجود دارد، مانند کنسرت‌های سیروان خسروی که در روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و به دلیل استقبال مخاطبان روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ و ۳ فروردین ۱۴۰۱ تا به این لحظه تمدید شده است.

قیمت بلیت کنسرت‌های محسن یگانه از ۱۲۰ تا ۴۱۵ هزار تومان بود.

بلیت‌فروشی ۶ سانس اول کنسرت‌های محسن یگانه که در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ سه روز پنجم، ششم و نهم فروردین ۱۴۰۱ با استقبال مخاطبان در زمان کمی با تکمیل ظرفیت همراه شد.

سامانه ملوتیک در اولین دقایق بلیت فروشی این کنسرت‌ها به دلیل مراجعه بالای علاقه‌مندان و حجم بالای ورود به سامانه با مشکل فنی رو به رو شد.

خواننده محبوب و موسیقی پاپ که با وجود نزدیک به دو دهه فعالیت موسیقایی هنوز جز پرمخاطب‌ترین خواننده‌های ایرانی است، اجراهای زنده متعددی در کشورهای مختلف داشته است و در آخرین تور کنسرت خود در خارج از کشور در پاییز ۱۳۹۷ در شهرهای دوسلدورف و اشتوتگارت آلمان، وین پایتخت اتریش و بروکسل پایتخت بلژیک، روی صحنه رفته بود.

یگانه تجربه اجرا در سالن Nokia Theatre آمریکا، سالن بزرگ هالیوود، را دارد و در تمام سان‌هایی که اجرا کرده است ظرفیت سالن کامل پر شده بود و موزیک‌ ویدیو قطعه «بهت قول‌می‌دم» این خواننده که در یوتیوب بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید داشته است، اجرای زنده او در این سالن بود.

محسن یگانه نوازنده سازهای گیتار، گیتار باس، پیانو و کیبورد تاکنون چهار آلبوم رسمی منتشر کرده است که اسامی آن‌ها شامل «نفس‌های بی‌هدف» ۱۳۸۷، «رگ خواب» ۱۳۸۹، «حباب» ۱۳۹۰ و «نگاه» ۱۳۹۴ است و این خواننده بعد از آخرین آلبوم خود قطعه‌های متفاوت و متعددی را منتشر کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «بهت قول می‌دم»، «کویر»، «فکرتو»، «دیره»، «خودخواه»، «موهات»، «عبور» و… اشاره کرد.

آخرین قطعه محسن یگانه «شهر خاکستری» بود که با ترانه و آهنگسازی خود او، تظیم محمد آبایی و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد و احتمال دارد به دلیل یک سال سکوت این خواننده و نزدیک شدن به زمان برگزاری کنسرت‌های بهاری قطعه جدیدی منتشر کند.

یگانه ابتدای سال ۱۳۹۹ دموی قطعه «تو خوب» را منتشر کرده بود که نسخه کامل آن هنوز روانه بازار موسیقی نشده است.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است