دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در صدر درخواست اکران مردمی «موقعیت مهدی»/ بلیت یک میلیونی فروخته شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۵

دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در صدر درخواست اکران مردمی «موقعیت مهدی»/ بلیت یک میلیونی فروخته شد

اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» شب گذشته 17 اسفند 1400 در مسجد امام رضا(ع) تهران واقع در منطقه 11 آغاز شد.

به گزارش صبا، اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر شب گذشته ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ طی مراسمی در مسجد امام رضا(ع) تهران واقع در منطقه ۱۱ آغاز شد.

این مراسم که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزار و اهالی مسجد برگزار شد و باوجود اختیاری بودن خرید بیلت توسط مخاطبان و آزاد بودن قیمت بیلت‌ها، بلیت ۱ میلیون تومانی توسط یکی از تماشاگران خریداری شد.

حجت غیب الله زاده مسئول اکران‌های مردمی عمار، در حاشیه این مراسم با اشاره به ثبت بیش از ۳۰۰ درخواست اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرهای فاقد سینما در سه روز نخست از آغاز ثبت نام، اظهار کرد: مراکز دانشگاهی و حوزه‌های علمیه در صدر درخواست‌های اکران مردمی بوده اند.

وی با بیان این که اکران‌های این فیلم همزمان با سینماهای سراسر کشور در شهرها و مناطق فاقد سینما آغاز شده است، گفت: هدف ما این است که به جریان سینمای انقلاب کمک کنیم و علاوه بر تسهیل فرآیند اکران در شهرهایی که فاقد سینما هستند، نسبت به مساله صیانت و امنیت فیلم‌ها هم توجه داریم.

غیب الله زاده با اشاره به راه اندازی سامانه «سینما مردم» تصریح کرد: این سامانه از نظر کارکردی شبیه همان اکران‌های معمول سینمایی است که البته با تفاوت‌هایی که مخصوص اکران‌های مردمی است، در دسترس مخاطبان قرار دارد.

وی با اشاره به بلیت فروشی اختیاری در اکران‌های مردمی عمار توضیح داد: تعرفه هزینه بلیت در مراکز استان، روستا، شهرهای کوچک و بزرگ تفاوت دارد، به عنوان مثال در روستاها در مقایسه با شهرهای بزرگ‌تر هزینه کمتری را دارد.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.ekranmardomi.ir برای ثبت درخواست اکران مردمی فیلم «موقعیت مهدی» اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است