هیچ برنامه‌ای برای ساخت قسمت دوم «جوکر» وجود ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴
در گفتگو با کارگردان مطرح شد؛

هیچ برنامه‌ای برای ساخت قسمت دوم «جوکر» وجود ندارد

تاد فیلیپس،کارگردان فیلم «جوکر» احتمال ساخت دنباله این فیلم را به اما و اگر مشروط کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم «جوکر»، حواشی پیرامون این محصول برادران‌وارنر و دی‌سی کامیکز در حال افزایش است و یکی از آن‌ها احتمال ساخت دنباله‌ای برای «جوکر» است.

اخیرا تاد فیلیپس کارگردان این اثر در گفتگویی در این باره گفته است: من فکر نمی‌کنم قسمت دومی داشته باشیم و برنامه‌ای برایش نریخته‌ایم، اما برای تفریح، من و خواکین درباره آن گپ زده‌ و ایده‌هایی مطرح کرده‌ایم. ما این کار را در هنگام فیلمبرداری انجام داده‌ایم؛ کاری که همه گاهی اوقات انجام می‌دهند.

البته فیلیپس قبلا و در گفتگویی دیگر با مجله توتال‌فیلم گفته بود امکان کار با خواکین فینیکس برایش بسیار وسوسه‌انگیز است و به راحتی می‌تواند خود را در حال ساخت جوکر دیگری با این بازیگر ببیند.

او گفته بود: من هر زمانی که امکانش باشد، هر پروژه‌ای را با خواکین انجام خواهم داد. اگر او بخواهد و اگر مردم از فیلم خوششان بیاید و اگر برادران‌وارنر سراغ ما را بگیرد و بپرسد آیا برنامه‌ای برای ادامه دارید؟ به آنها حتما پاسخ خواهم داد که می‌توانم کارهای باحالی انجام دهم!

حال فیلیپس از آن مواضع هیجان‌زده خود که به ساخت دنباله‌ای دیگر بر جوکر تعبیر شده بود کمی کوتاه آمده و توضیح داده است: اینکه من گفتم حاضرم هر کاری با خواکین انجام دهم به معنای وجود قسمت دوم جوکر نیست. ما این پروژه را همواره به صورت یک فیلم تک قسمتی معرفی کرده‌ایم.

با این حال به نظر می‌رسد آینده «جوکر» پیش از هر چیز به استقبال مخاطبان از آن بستگی دارد و بعد از آن باید دید آیا فینیکس حاضر به ادامه همکاری در این پروژه است یا نه.

فیلیپس همچنین ادامه داده است: با وجود یا بدون وجود آنها میراث «جوکر» ادامه خواهد داشت. کاری که ما در فیلم «جوکر» انجام داده‌ایم، متفاوت از تمام فیلم‌های مبتنی بر کتاب‌های کمیک بود. البته این به معنای بد بودن آن کتاب‌ها نیست، بلکه ما فقط می‌خواستیم اثری متفاوت ارایه کنیم،‌ ولی به هر حال این آخرین «جوکر» نخواهد بود و حسی به من می‌گوید ۱۰ سال دیگر حتما کسی دیگر اثری در این باره خواهد ساخت.

اکران عمومی فیلم «جوکر» برای ۴ اکتبر ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است